Barbie Fashionistas č. 122 OOAK

 


No...Táto ryšavka prišla spolu v objednávke s krásnou fialovovlasou kolegyňou. Pohrávala som sa s myšlienkou, že krásnu ryšavku by som do zbierky privítala a v alze predávali práve túto. Tak som ju prihodila tiež do košíka, s tým, že keď ma nezaujme, predám ju a kúpim si niečo iné za ňu. Keď obe prišli, bola som trošku sklamaná, nebola škaredá, ale niečo jej chýbalo a ani som nemala chuť ju rozbaliť. Prešli 3 mesiace, bábika stále v krabici. Tak som ju skúsila ponúknuť na bazari, na Facebook, ale nikto sa neozval, že by ju chcel. Po ďalšom mesiaci asi som sa rozhodla, že ju otvorím a dám jej šancu. Niekedy to pomôže, vidieť krásu bábiky z iného uhla. 




Poobzerala som ju, pohrala sa s vlasmi. Ale stále pôsobila na mňa tak zvláštne. Nevedela som oceniť na nej vôbec nič, ani len divné retro oblečenie. Vravím si, veď to nie je možné, ja mám ryšavky rada, prečo je táto iná... A potom som po dlhých skúmaniach na to prišla. Chýbalo mi v jej tvári niečo jedinečné. Niečo, čo by ju odlíšilo od pásovej
masovosti a dodalo jej trochu kúzla. Tak som vzala ceruzku na obočie a dala sa do práce. A tak dostala bábika pehy a razom sa z nej stala iná žena. Žiaľ fotky pred a po nemám a zmazávať moje ,, veľdielo" sami už nechcelo.Ale keď tak Google pomôže. Prekvapivo ceruzka na tvári drží dobre, pehy sa zmažú úplne až pri silnejšom a cielenom pošúchaní, inak sa pri hraní a prezliekaní len trochu zosvetlia. 








Ďalším krokom k tomu, aby sa mi zapáčila a nemusela byť predaná, bola nutná zmena šiat. Mattel už je s módou na bábikach minimálne o jednu dekádu pozadu, tak k dokonalej premene dopomohli biele háčkované šaty z rúk jednej šikovnej pani. Šaty prišli až 3,predstavíme si ich v ďalšom samostatnom článku, ale po zmene outfitu je už bábika naozaj dokonalá. Nový účes tiež pomohol a veľmi sa teším, že sme si k sebe nakoniec našli cestu. Čomu sa dosť divím, lebo ja mám tendenciu takéto snahy rýchlo vzdať. 


Okuliare jej celkom pristanú mám pocit, len nie sú bohvieako dobre namaľované. 








Nakoniec som našla aspoň tieto fotky pred domaľovaním pieh. 

Komentáre

  1. Je krásná v tvé i původní verzi. Má takový milý obličej a tuto tvář Days mám ráda.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som rada, že som ju nepredala, takto sa mi veľmi páči.

      Odstrániť
  2. Je zaujímavé, že tvoja táto Daya pôvodne prišla aj mne nezaujímavá a keď som pozrela na moju, tak moja má o mnoho zelenšie a výraznejšie oči. Spravila si jej krásny účes, ten sa mi hrozne páči a aj pehy sú super. Takto mi trochu pripomína moju susedku z BB, ktorá je ryšaňa s pehami :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tento účes u nás teraz hrozne frčí 😆, podobný má aj Rapunzel krátkovlasá. Keď divne niekde bábikám trčia vlasy a neviem čo s tým tak ide sa s nimi niečo zapletať 😆. Svoje vlasy si neviem zapletať, tak si to takto kompenzujem.

      Odstrániť
    2. Tak moje vlasy sa už asi zmierili s tým, že moje maximum je copík.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky