Barbie Fashionistas Teresa 2013 Rainbow wave


Po dlhých rokoch vlastnenia tejto krásnej barbie a jej modrej sestričky, som si uvedomila, že nemajú nikde samostatný článok, objavili sa iba v Aliexpress módnej prehliadke, kde si vyskúšali zopár princeznovských šiat. Zopár nasledujúcich článkov sa budem venovať práve takýmto restom, lebo by som sa rada sústredila už potom na nové prírastky. Obidve som teda vytiahla do typicky jesenného počasia a mala som problém vybrať len zopár fotiek. 




Celkovo odkedy sa táto kolekcia začala predávať, nedala mi spávať. Nielenže bábiky boli krásne, mali aj pekné oblečenie a 2 úžasných Kenov, jedného bruneta v zelenom a blondiaka v modrom. Veľmi som nad nimi váhala, aj by som ich bola kúpila, ale viem, že by som ho nevyužila, iba by som ho asi vybalila z krabice a 5 minút ho obzerala a to je tak všetko. S bábikami sa nehrám, ani nešijem na ne oblečenie, iba ich rada obliekam, češem a kochám sa, a preto Ken by bol v mojej zbierke zbytočne nevyužitý. Ale veľmi pekní boli. 




Jedinou nevýhodou u tejto kolekcie je lepidlo v hlave. Bohužiaľ u oboch bábik, čo vlastním, sa lepidlo začalo rozpúšťať do vlasov, z čoho som bola nešťastná, lebo je to na dotyk lepkavé a aj mastné a umytím to nezíde. Pomohla metóda s detským púdrom, ale vlasy dostali taký sivastý odtieň a dosť zmatneli. Postupom času sato stratilo naštastie, ale som pripravená, že sa to raz môže vrátiť znova. Inak je bábika úplne nádherná, kĺbové telo, pekné doplnky a šaty a netypické líčenie ju robí jedinečnou pomedzi všetkými brunetkami. 





















Z tejto kolekcie si nabudúce predstavíme Nikky. Mala som aj Raquelle, ale nepáčila sa mi až tak veľmi, tak po putovala ďalej. 

Komentáre

  1. Je fakt nádherná, urobila si jej super jesenné fotky. mne tento rok jesenné fotenie moc nevyšlo. Z tejto série som mala zrovna modrého blond Kena, ale išiel nakoniec ďalej. Keby som vedela, aká éra príde o chvíľu, asi by som si ho ešte nechala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, verím, že nabudúce sa ti za darí s fotením. Kenovia boli krásni obaja, škoda, že to bolo len na chvíľu tá éra s pravými vlasmi.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky