Nesplnené sny časť VII.-Nostalgia 90-tych rokov

Oukej,ďalší diel série,pomerne nečakaný a už viem,že bude minimálne ešte jeden. Stalo sa mi inak,že keď publikujem takýto článok,dosť často nájdem práve nejakú barbie z neho na bazari 😆. Veľa z predchádzajúcich sa mi podarilo už zohnať,tak možno aj tentokrát motyka vystrelí.Jedná sa o bábiky z podľa mňa najkrajšej éry bábiky Barbie, chcela som každú druhú,keď som bola menšia. Pamätám si,že som vlastnila katalógy, kde boli, och to bolo moje najobľúbenejšie čítanie! Čiže taká nostalgická éra Barbie môjho detstva.

 Hula hair

Toto sú fakt prvé najstaršie barbie, ktoré sa mi páčili. Sú myslím z roku 1995 či 96. Dovtedy sa mi barbie v tvári vôbec nepáči,vyzerajú pomerne desivo, nie som preto fanúšikom tváre Superstar. Ale tu mi to až tak nevadí, no aj tak by som preferovala v zbierke Teresu. Mala som plagát,kde boli vyfotené všetky 3, tak som ich rada obdivovala. Černoška sa mi až tak nepáči.


 Pretty in plaid

Z tejto kolekcie som ako malá samozrejme chcela všetky. Mala ju kamarátka v škôlke a ja som ju veľmi chcela tiež,tak som  našich poprosila o barbie k narodeninám. Išli sme teda do Tesca a chceli mi kúpiť Fruit fantasy strawbery barbie alebo peach barbie ,ktorú mala aj moja sesternica, bola by to moja prvá drahšia barbie, ktorú by mi naši konečne kúpili, no ja som chcela odísť s brunetkou Pretty in Plaid. Mamka to vôbec nechápala,prehovárala ma,že nech si to rozmyslím ešte, že táto je dosť obyčajná, a na narodky som mala možnosť odísť s niečim krajším,ale ja som trvala na svojom. Odvtedy mi už naši nikdy drahšiu barbie nekúpili,boli fakt drahé a ja som si bola vedomá premrhania príležitosti. Ale túto svoju doslova milujem a pripomína mi chúvu Fran, môj obľúbený seriál, no je v dosť zlom stave (hlavne vlasy, a nemá prsteň),takže by som brala určite ju a  aj ryšavku ! Tmavá v oranžových šatách sa u nás myslím nepredávala, no  pohrávam sa s myšlienkou, že keď už, tak objednám všetky. Blondína sa mi veľmi nepáči ale sú to aj tak skvosty,ostali by asi v krabičke,keby som ich zohnala. 


Barbie Florida Vacation

Opäť všetky sú nádherné, hlavne Skipper a Teresa sú moje top. 



Pearl beach Skipper a spol. 

Skipper a Teresa sú tu hviezdami, v peknom stave by som ich určite brala. Na obrázku chýba ešte Kira vo finálových plavkách. 


Splash ´n color

Podobne ako Pearl beach, mali super náušnice a brala by som takéto plážovky aj dnes. Mattel,polepši sa!


Riviera

Moja top je ryšavka, ktorú  vlastním od detstva a nedávno sa mi  podarilo zohnať jej sestričku  komplet v super stave na bazoši za 7 eur! Má krásne vlasy a mrzí ma,že som nemohla mať všetky ale to nevadí,možno raz. Túto barbie som ťahala všade všade, pamätám si že aj na jednu sánkovačku so mnou išla. Divím sa,že ju mám ešte aj so šatami aj s topánkami. Sú jednoduché ale nádherné.


Cool colors

Všetky všetky všetky! Mala jednu z nich zase druhá moja sesternica a aj ja som niektorú chcela ale moji rodičia si mysleli, že už z Barbie vyrastám, hoci to nebola vôbec pravda. Len som sa zrejme hanbila im to povedať. Dostávala som potom od rodiny ako darčeky hlavne Steffi, tie sa mi veľmi nepáčili, ale bola som rada,že mám aspoň niečo.



Happenin hair

Ďalší skvost, ktorý mi požičala sesternica Lenka raz na tuším týždeň, dva? Mala na sebe krásne ručne šité modré plesové šaty. Dokonalá bábika. Ktorákoľvek. Aj Christie, len som nenašla lepší obrázok. 




Poland collector 1998

Táto kráska bola v katalógu 1998. Úplne som sa zamilovala do jej copov. Podľa mňa je krásna, ale naživo v obchodoch som ju nikde nevidela. Neviem ani či sa u nás predávala, pamätám si ju len z toho Barbie žurnálu. 



Glam´n groom 

Normálne,som neverila ale túto bábiku ešte môžete nájsť novú nezabalenú na predaj. Ale cena 80 eur ma odrádza. Toľko ma nestála ani Mermaid Enchantress zberateľská, a tú som nevybalila  ani zkrabičky. Keby som ju kúpila, chcela by som ju aj otvoriť no za tú cenu si radšej počkám na nejakú z druhej ruky radšej a ešte mi ostane aj na nejakú novú playline. Peniaze problém nie sú u mňa ale nechcem aby do mojej zbierky tiekli zbytočné peniaze. Lebo ich za takú sumu samozrejme ani nikdy nepredám, keby som sa pre to rozhodla. 


Barbie corduroy cool

Barbie, ktorú som tesne prešvihla na bazos.sk, predávala sa spolu s ryšavú Rivierou ale už bola predaná. Nikdy som po nej netúžila, ale na fotke bola taká krásna, že nabudúce keď ju uvidím, určite pôjdem do nej. Hlavne blondínky. Zistila som, že sa mi najviac asi páči tvár Mackie. Pôsobí tak rozprávkovo. 


Twirlin' makeup

Tiež bábika ktorú mala moja ďalšia sesternica (mám 4😆). Videla som ju naživo, bola dokonalá. Dnes by som ju len z nostalgie chcela, mala pekné trblietavé šaty. 




Butterfly art 


No comment, toto bol kult. A stále na instagram je. 


Sleeping beauty collector 

Krásna Mackie, princeznovská. Dúfam, že takto nejak vyzerajú anjeli. 





Komentáre

  1. Krásné sny, devadesátkové Barbie jsou zkrátka úžasné. Držím palce, abys sehnala vše, o čem píšeš.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, je to naozaj krásna éra bábik 😊. Chcela by som aby sa tieto časy vrátili, kde aj obyčajné plážovky mali krásne plavky a super doplnky.

      Odstrániť
  2. Tak tu som sa riadne pokochala. Z Hula Hair mám doma Teresku, z Florida Vacation som nakoniec dostasla Christie, ale Skipper je z tjeto série moja najobľúbenejšia. Z Pearl Beach som mala najskôr Teresu, ale bola dosť ohraná a neskôr som si kúpila úplne novú Skipper. Happenin Hair Barbie je jedna z mojich najstarších Barbie v zbierke. Kúpila som ju na základe totálne rozmazanej fotky, bola v inom oblečení, takže som jej oblečenie kúpila na ebay za cenu, za ktorú som mohla mať už celú bábiku. Cool Colors sú úžasné, tie som musela mať všetky štyri.
    Z BA mám Kiru a Teresku. Ostatné série sú tiež nádherné. Tá Poľka a Šípková Ruženka sú prenádherné.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow ty máš teda riadnu zásobu 😊. Uvidíme, či sa časom aj mne nepodarí niečo ukoristiť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak za tých skoro 10 rokov sa toho nahromadilo :-D Je ich už asi okolo 400 kusov a išla som istý čas po tých z môjho detstva, takže sa tam nakopili práve tieto krásky, čo tu máš :-)

      Odstrániť
    2. Áno, veľa som poobdivovala u teba na blogu🥰. Keby si sa raz rozhodla zredukovať niečo zo zbierky, moja náruč je otvorená😆👌.

      Odstrániť
    3. Budem na to myslieť v prípade núdze 😊

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky