Šúpolienkový svadobný dar


Predstavme si jeden krásny dar, ktorý sme dostali od mojich sesterničiek ako svadobný dar. Je to opäť z dielne pani Mirky Radošovskej, ktorú som mala možnosť stretnúť aj osobne mesiac dozadu.
3.10.2020 sme sa zosobášili, chvalabohu síce bez hostiny ale aspoň s decentným počtom našich blízkych.

Šúpolienky sú pevne pripevnené k podstavci a tie znázorňujú mňa aj manžela.  Moju podobu teda vystihla pani dokonale, nikdy som ani kučeravé vlasy na šúpolienke nevidela. Ú manžela sa trochu s fantáziou vyhrala 😂. Koncept bol znázorniť nás stredoveko, pretože obaja sme členovia historického lukostreleckého združenia. 






Keď som ich videla, nemohla som uveriť vlastným očiam ani šťastiu. Toto je jeden z najkrajších darov aké sme dostali a má u nás čestné miesto. Ako sa vám páči? 

Komentáre

  1. Především gratuluji k sňatku a přeji mnoho štěstí do života. Svatební dar od sestřenic je krásný, bude vám stále připomínat tento výjimečný den. Paní výrobkyně je šikovná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme, ona je úžasná. Ja jej výtvory milujem.

      Odstrániť
  2. Maťka, v prvom rade srdečná gratulácia k sobášu, som rada, že sa vám to podarilo aj v týchto obmedzených časoch. Prajem veľa veľa lásky a tolerancie a nech je to ozaj na celý život. Dar od sesterničiek je naozaj nádherný a totálne sa Ti trafili do vkusu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, och veľmi pekne ďakujeme😊. Teším sa, že ten stres je už za nami, nakoniec to aj tak bola super svadba 💝. Aj keď teda iná ale krásna.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky