Unboxing predvianočný I.


Vianoce sa blížia a spolu s nimi čas darčekov. S manželom sme sa dohodli najprv, že si dáme konkrétne tipy, tak aby sa nestalo, že si dáme niečo, čo nevyužijeme alebo nás nepoteší. Zo začiatku sme tápali, no potom som si spomenula na zopár vecí a medzi nimi aj táto krásna deva. V tom čase keď sme ju my objednali sa u nás predávali len Ruby, Violet a Sunny. Takže bábika pricestovala z Poľska. 

V tejto fáze som už výskala radosťou. 





Je krajšia než nádherná. Žiaľ už je vo vianočnom papieri, takže už sa ňou kochať nemôžem, ale strašne sa jej teším. Je to asi moja najväčšia bábika, je tam značný rozdiel vo veľkosti oproti bežnej Barbie, ale rozhodne táto kolekcia stojí za to. 






Komentáre

  1. Skvělé, že se ti splní sen a první z duhových už máš doma.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rok 2020 sa nesie u mňa v znamení návratu k blogu a aj veľkému nárastu mojej zbierky. Hlavne play line 😊. Ťažké obdobie Covid síce stále trvá ale pre zberateľov je to obdobie plné vzrušujúcich noviniek vo svete bábik. A pre mňa teda aj istých životných zmien ale veľmi úžasných 🥰.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je krásna a je super, že ťa už čaká pod stromček :-) Veľmi sa teším, až nám sprostredkuješ fotky a dojmy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, teším sa aj ja na ňu už veľmi. Je veľmi krásna.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky