Barbie Basic 01/s01 Mackie


Keďže už je vonku daždivo a sivo, som odkázaná na fotenie v interiéri, bez nejakých profi svetiel, či backroundu. Ale na prvú fotku mi prišiel nápad ako využiť machový obraz u nás v obývačke. Bohužiaľ je taký malý, že po jednej fotke som ho pekne odložila na miesto 😆. 



Túto moju vytúženú krásku som hypnotizovala odkedy Basics vyšli. Na prome sa javila úplne dokonalá, potom som ju videla v Dráčiku a už mi neprišla taká úžasná, no potom som začala za ňou ľutovať. Až som raz naďabila na ponuku na predaj od Iski Kávička a babika bola moja. Prišla komplet s oblečením, bez stojanu a certifikátu len. Šatky som jej hneď prezliekla, žiadalo si to nejaký honosnejší outfit. Na fotkách mi to až také nepríde ale naživo je v tých zelených šatách úplná princezná. 



















Som jej veľmi rada, je pre mňa jednou z najkrajších zberateľských, aj keď nechápem úplne, že prečo 😆. Vkusu nerozkážem. 

Iski, veľká vďaka💗. 

Komentáre

  1. Je prekrásna a ja ju zbožňujem :-) Vybrala si jej nádherné šaty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu 😊. Ja som do Mackie asi oficiálne zamilovaná.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky