Barbie hip 2 be square


Nová kráska a opäť ryšavovlasá. Zakúpila som len hlavičku cez bazos.sk. Hlavička bola dlho bez tela, no podarilo sa mi pár týždňov po jej kúpe nájsť pani, čo ponúkala ďalšiu barbie z môjho wishlist a k nej ako darček starú retro barbie v dosť zlom stave. Takže práve tej telo získala moja Hip2be square. 



Bábiku si pamätám ešte z katalógu 2000 tuším alebo 2001,veľmi som ju chcela ale to už mi rodičia nekupovali barbie a ja som ešte vreckové nedostávala. Mám ju rada, lebo mi pripomína moje detstvo, krásne momenty s rodičmi, a ryšavovlasej barbie sa nedá povedať nie. 



Na vyskúšanie dostala šaty od barbie riviera, najviac sa podobajú jej originálnym šatám. 



Prekvapilo ma, že má o dosť tmavšie vlasy ako Barbie Riviera. 


Strašne rada by som zohnala aj originál oblečenie, ale platiť poštovné zo zahraničia sa vôbec nevyplatí, tak aspoň bude v niečom zelenom. Možno sa pošťastí časom aj bližšie zohnať. 




Komentáre

  1. Je to nádherná bábika. Tie svietivo zelené oči sú úžasné. Ja som mala kedysi dávno modrú, ale vtedy som nevedela o koho ide a tak išla o dom ďalej. Dnes by som si ju asi nechala. GG s hnedými vlasmi je celkom vzácnosť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu, tie oči sú super. Veľmi vydarené bábiky. Človek by ich fakt bral aj všetky.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky