Betlehem šúpolienkový


Napriek tomu, že tento skvostík už mám druhé Vianoce, som si neuvedomila, že som ho nenafotila. Tak to teraz idem napraviť. 


Betlehem je výtvor pani Márie Teplanovej a ja som ho od nej kúpila prostredníctvom jej facebookovej stránky. Mať Betlehem zo šúpolia som vždy chcela, len som nevedela nájsť ten pravý. Potom sa na fb stránke objavil tento a hneď som pocítila akútnu potrebu ho vlastniť. Našťastie bol voľný, tak som ho bez váhania kúpila. Potom až keď prišiel, tak som si uvedomila, že má pomerne netradičnú zostavu, bez 3 kráľov, ale prečo, po tom som už nepátrala. Oktrem teda Ježiška, Jozefa a Márie tu máme pastiera a asi jeho ženu. A úplne úžasnú ovečku. 

 






Svetielka neboli súčasťou. 

Komentáre

  1. Krásný betlém a osvícený vypadá skvostně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, je naživo krásny, pani má veľmi šikovné ruky.

      Odstrániť
  2. Krásny a svetielka si k nemu doplnila úžasne. U nás sa traja králi dávali až na troch kráľov. Ale prečo chýbajú, kto vie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, je to taká zvláštna kompozícia ale nevadí. Je nádherný aj tak.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky