Čo som si našla pod stromčekom

 


Najštedrejšie Vianoce pre mňa asi.Nikdy som nedostala od niekoho druhého bábiky okrem mojich rodičov alebo sesternice či strýka. S manželom sme sa dohodli, že si dáme tento rok naozaj len to čo skutočne chceme, on si prial Lego no a ja som chcela bábiku. Nakoniec z toho boli až 3 ale to len preto, lebo jeho darčeky teda cenovo riadne prevyšovali tie moje a Dračicu za dobrú cenu mať, tomu nešlo odolať. Je dosť pravdepodobné, že ju časom aj rozbalím ale zatiaľ to má čas.Pochváľte sa aj vy, čo ste dostali na Vianoce.

Prajem krásne strávené sviatky❤️💝. 

Komentáre

  1. Odpovede
    1. Ďakujem, inak, všetko dobré v novom roku 💝. Tie dve krásky pred ňou ju zatienili.

      Odstrániť
  2. Krásne darčeky, jeden máme spoločný a povedala by som, že z rovnakého dôvodu :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, hej, som jej rada, pokukovala som po nej ale vtedy bola na mall.sk za nejakých 95 € a to sa mi zdalo veľa, tak som to neriešila. A dobre som aj spravila 👌😆. Za také sumy keby bola každá zberateľská, tak už mám druhý byť len pre bábiky.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky