Niekto to rád ryšavé/háčkované


Dnes by som predstavila nové prírastky v našom bábikovskom šatníku. Šatky som objednala z Bazoša od pani Zuzky z Hlohovca a som s nimi veľmi spokojná. Majú šnurovanie na krku, bez suchého zipsu, takže sa ľahko na bábiku oblečú. 


Šaty som chcela hlavne zelené, pre krásnu Hip 2 be square(v zelenom), pretože mi prišla len hlava a potrebovala som rýchlo telo a aj oblečenie. Doma nič zelené nemám, aspoň teda také, čo sa mi páčilo pre ňu. Chcelo to teda popozerať oblečenie a našla som tieto 3 šaty za veľmi priaznivú cenu. Fashionistas zrzka dostala okamžite biele a hneď už nie je tuctová barbie s otrasným oblečkom. Vyzerajú famózne, troškou sa rolujú kraje sukne ale to nie je nič strašné. Posledné krémové dostala moja stará barbie Riviera,ktorá je stále aj po 20 rokoch krásna. 






Komentáre

  1. Koupila jsi krásné pletené šatičky a vybraným panenkám sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne 😊Pani predajkyňa má šikovné ruky.

      Odstrániť
  2. Krásne šatočky na krásnych bábikách. Fashionistas Daya vyzerá naozaj o dosť lepšie po tvojich zásahoch :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 😊👌. Je kraaasna, za novú zrzku som vždy rada a pehy jej sadli ako uliate.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky