Ružové princeznovské šaty pre Pretty in plaid


Nutné je povedať zopár slov. Šaty sa už tu niekoľko krát objavili, barbie tak isto. Prečo ju tu znova ukazujem keď už je jedno či druhé okukané? Pretože ona je tá, ktorá bola moja prvá. Minimálne prvá skutočná Barbie a nie Steffie,ktoré podľa mňa boli hrozné,ale lacnejšie a pre rodičov detí dostupnejšie cenovo. 
A je prvou, ktorú mám výstavenú aj teraz. Ešte s tým stále nie som okej, keď príde návšteva, mám tendenciu ju chcieť niekam schovať ale myslím, že časom mi to už nebude prekážať. Najmä keď je taká krásna, že každý pochopí, prečo je vystavená. 




Ako dieťa som ju chcela preto, lebo ju mala spolužiačka tuším ešte v škôlke. No to bola láska na prvý pohľad. Pripomína mi trochu Princeznú Fantaghiro alebo Chúvu Fren,resp. herečku Fren Drescher. Úžasne krásna žena. 


















 

Komentáre

  1. Je to krásná jemná brunetka a v růžových šatech vypadá skvěle.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je, pomotala mi hlavu tak, že si ju raz určite objednám znovu zo zahraničia ako novú a aj jej ryšavovlasú kolegyňu

      Odstrániť
  2. Je krásna <3 Ja som mala kedysi blondínku, ale prišla mi hrozne smutná, tak išla ďalej...ale táto je v tých šatách taká krásne nežná a podľa mňa časom sa prestaneš hanbiť a bude to prirodzené, že budeš mať vystavené Barbie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je nádherná, ešte určite plánujem dokúpiť aj ryšavú a možno aj všetky

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky