Barbie Basic 2020 /Budget barbie in flower dress


Krásne playline bábiky sú dnes už veľká rarita, preto úlovok tejto spanilej devy považujem za malý zázrak, pretože je to práve budget line a tým pádom asi najlacnejšia bábika v obchodoch, aj keď teda som ju naživo nevidela, svoju som objednala z eshopu. 😆Dnes to bude taký dlhší článok, chcem totiž napísať všetko tak, ako som bábiku vôbec našla. 



Celé to má na svedomí instagramový účet slečny @marinathe90sbarbie, jednej zberateľky z Grécka. Hore uvedený obrázok je z jej instastory, keď bola nakupovať. Okamžite som to prehrala znova a znova a znova aby som zahliadla kúsok tváre týchto bábik. Pátranie po nich bolo zložité, lebo na krabici nie je žiadny nápis, názov kolekcie. Správne som odhadla, že sú to asi budget či basic play line bábiky, len som netušila z ktorého roka. Tak som googlila... A zistila že sú to 2020 bábiky! Hrozné, nemám vôbec v play line prehľad, lebo ich celú dekádu obchádzam, iba pre Fashionistas tam občas zájdem. Tieto som žiaľ naživo nikde vôbec nevidela. Google mi poskytol tieto obrázky :







Ich šaty mi prišli veľmi krásne ale jediná ktorá má naozaj zaujala bola ryšavá v zelených šatoch. Dobre takže som sa potešila, že budú aj u nás... Lenže ako ich nájsť všakže? Dráčiky mám pochodené, isto by som si ich všimla. Google mal problém vyhľadať viac obrázkov a slovenské obchody neoznačujú tieto bábiky slovami basic alebo budget line. Tak som úplne 
náhodou zadala do googlu: barbie v kvetinových šatách. A to bol jackpot! V jednom jedinom eshope som ich našla, bohužiaľ už ani tam nie je, je vypredaná. Ale treba hľadať, veď oni sa niekde predávať musia. Cena 9,79,vravím si, to je super ak bude aj naživo taká krásna. Lenže všetci máme skúsenosti s krivou maľbou, alebo niečím nedokonalým na babikách v poslednej dobe. Tak si vravím, objednám rovno 2. Porovnám si ich, snáď budú v pohode a druhú keď tak predám. 
Takže za pár dní prišiel balíček. 








Takže čas porovnať, ktorá je tá pravá. Prekvapivo každá bola akoby úplne iná,síce len v detailoch ale obe skutočne krásne. Žiaľ ani jedna nebola dokonalá, tá vľavo mala odretú farbu z pier a tá vľavo nedokonale namaľované zuby. Ale nič strašné, obe ľahko vyriešite lakom na nechty napríklad. 




Vyhrala to u mňa táto s fliačikom na pere. 


Neskôr som si všimla v maľbe u tej svojej vybalenej viac chýb ako jedno oko menšie ako druhé ale reálne je to málo vidieť a za tie krásne vlasy jej to určite odpustím.V tom čase keď som po nej pátrala, som pozerala seriál Spanish princess a veľmi sa mi podobá na krásnu herečku v hlavnej úlohe. Nielen vlasmi ale aj tými lícnymi kosťami. Seriál je skvelý, určite odporúčam. 




























No a táto nerozbalená kráska skončila u bloggerky Nikky, s ktorou som ju vymenila za inú krásnu bábiku, ktorú si predstavíme v nabudúce . Tento nápad mi len tak skrsol, Nikky má totiž takú krásnu zbierku, že som ju oslovila, či nemá v zbierke niečo, čoho by sa rada zbavila a posunula ďalej. A ona mala 😊👌. Ale viac už v ďalšom článku. 



Ako je vidieť, odretú farbu na pere som zatrela lakom podobnej farby ale asi to chce viac vrstiev. Ale v reáli je to takmer neviditeľné, iba pri určitom svetle je to fakt vidieť. 



No a tieto dve som spolu nafotiť musela. Sú to dva úplné extrémy v mojej zbierke. Najsvetlejšia a najtmavšia farba pleti. Majú rovnakú tvár a sú úplne dokonalé pre mňa. Rozdiel vo výške je kvôli odlišným chodidlám.







Strašne sa jej teším, páči sa mi na nej úplne všetko aj farba šiat a asi sa po týchto kráskach budem musieť poohliadnuť častejšie. Je to totiž fakt skvelý spôsob ako prísť k bábike s krásnou tvárou.

Komentáre

  1. Pěkný příběh, taky se mi stává, že mě nějaká panenka láká, protože mi někoho připomíná. :-) A ten seriál vypadá zajímavě.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som rada, že sa páčil. Tá zhoda s herečkou bola fakt náhoda, uvedomila som si to až keď som ju už mala doma 😆. Seriál je pekný, žiaľ má len 2 série, ale nadväzuje nepriamo na White queen, White princess a Tudorovcov.

      Odstrániť
  2. Krásná June, zrzky mám ráda. A hodně zajímavý příběh cesty k tobě.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Maťka, super príbeh. Mám rada bábiky s príbehom. Mne kedysi dávno ukazoval Ľubo promo fotky tejto série, už vtedy sa mi June veľmi páčila, ale nikdy som po nich extra nepátrala. V 2021 je tiež pekná hnedovlasá June, možno neodolám, ak niekde na ňu narazím. Veľmi Ti ďakujem za super swap. Hoci , keď si mi prvotne napísala, či nemám niečo na výmenu, tak si hovorím, tak to sotva. Až potom mi došlo, že mám tiež jednu bábiku 2x a úplne zbytočne 2x.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky