Barbie Color Reveal Mermaid


Všetky svoje morské panny som nedávno ukázala. To som však vôbec netušila, že sa ku mne ešte nejaká dostane. Barbie Color reveal je kolekcia, na ktorú sa niekto pozerá cez prsty, iní zase vítajú tento nápad ako príjemnú zmenu a niečo totálne úžasné a relaxačné. Ja som bola ten prvý prípad až kým sa neobjavili morské panny. Lákali ma, aj nie, nie sú pohyblivé ale zato celkom by sa mi aj jedna páčila a tak podobne... Typická ja, nevedela som sa rozhodnúť. Napísala som Nikky, že mám ryšavovlasú basic budget barbie navyše, či nemá niečo, čo by sme mohli vymeniť kus za kus. A ona mala. A ešte také pekné. 
Bábiku som dostala novú, ešte bola potretá farbou, iba kúsok obalu otvorený, kvôli identifikácii, aby zistila o akú sa jedná, pretože tieto bábiky fungujú na princípe náhodného výberu/prekvapenia, ak teda nepoznáte kódy. 
YouTube sa hemží videami o celej tej premene, ja som ju ani nestihla zdokumentovať, ale tiež sa mi to páčilo. Pripomína to scény z barbie filmov, keď sa Barbie čarovne zmenia šaty. Nabehla som s ňou domov a hneď sa šlo na to 😆. 


Musím povedať, že ma prekvapila, aká je pekná. Tie farby čudne spolu ladia a bábika pôsobí ako vypadnútá rovno z rozprávky. 


Plutva je enormne veľká a fakt pekná, škoda je len to, že bábika má plastový chvost a tak môže buď stáť alebo ležať.Keby toto doladili, hneď by som išla kúpiť všetky. Nikky, strašne ti za ňu ďakujem, inak by som neverila, že sú celkom v reáli pekné. A je dosť možné, že sa pokúsim podľa kódu zohnať ešte jednu, ružovú s tmavou pleťou alebo jednu z modrých. Má husté vlasy a farebné pramene ktoré reagujú na chlad a teplo, viac sa mi páči,, chladná" verzia, farby sú žiarivejšie a viac jej to pristane. 








Tu som sa snažila zdokumentovať premenu pier z fuchsiovej na bledoružovú. 


Ďalšia fotka zmeny očných tieňov, pravé oko s tieňmi, ľavé po dotyku prstom (kúsok v kútiku som zjavne vynechala). 




A tu foto po celej zmene po kontakte s teplom. Vlasy sa zmenia úplne na blond, pery sú bledé ružové a chýbajú očné tiene. 
Bábika sa mi rozhodne páči viac s makeupom, pôsobí rozprávkovejšie. 








Každá má niečo do seba len si treba dať pozor na kódy aby ste nemali duplikát. 
Prikladám aj video od mojej obľúbenej youtuberky :








Komentáre

  1. Je fakt krásna <3 Ešte tmavú Curve by som uvítala. No, tie kódy sú zradné, keďže Tesco malo iné kódy ako Dráčik a preto sa mi ocitli aj dve rovnaké. Síce, túto tvoju kupoval môj drahý len tak, takže aj keby som vedela kódy, tak by som mu nepomohla, lebo to bolo prekvapenie, ale o tom sa ešte hádam niekedy inokedy rozpíšem na blogu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno je to čudné ale vraj sú iné kódy aj na tých čo sa predávajú tu v Európe ako v Amerike. Nevadí, škoda, že to neoznačili tak ako na NaNaNa Surprise

      Odstrániť
    2. Áno , to som tiež počula. No, mohli to tak urobiť :-) Ale tak čo už :-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky