Barbie fruit fantasy peach sorbet


Krásny úlovok ešte z roku 2020,sa mi podaril tesne po Rapunzel. Túto bábiku som mala možnosť raz od rodičov aj dostať, mala ju moja sesternica a stále sme sa s ňou aj inými bábikami hrali, bola krásna ale nikdy som po nej nejak netúžila. Preto keď sme boli v hračkárstve a sa ma mamina spýtala, či ju nechcem, alebo jej ružovú  blond verziu, som si namiesto nej vybrala inú a to moju milovanú Pretty in Plaid brunetku. 
No ale hľadala som na modrom koníkovi voľačo, čím by som sa odmenila a narazila som na ňu vo veľmi peknom stave. Povedala som si, že ako pamiatku na detstvo by som ju naozaj aj brala. A som jej rada. Vlásky som umyla a trochu inak učesala a bábika je ako nová. Škoda len, že už nevonia, pamätám si tú vôňu, bola úžasná. 























Zbožňujem tento štýl topánok. Držia a nikdy sa mi nestratili a to už je čo povedať. Som tejto krásnej Mackie rada. Je celá taká princezničkovská ale nie gýčovo a to mám na babikách veľmi rada. Máte aj vy nejakú z týchto ovocných doma? 
 

Komentáre

  1. Prvé, čo mi napadlo: Tak už viem, kto ju kúpil :-D Srdečne gratulujem. Ja si ju pamätám z katalógu aj s jahôdkovou a veru som ich chcela, ale akosi sa na ne nikdy nedostalo a teraz by som najradšej citrónovú, keďže tmavú Mackie ešte nemám a je ich len pár.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu, ona je naozaj čarovná. Ja som veľmi tejto rada, ešte aj sesternici som písala, že aha, čo som našla a idem to kúpiť... prepáč ak som ti ju vyfúkla😊.

      Odstrániť
    2. Sú krásne všetky tri :-) To je fajn, predpokladám, že sesternica sa potešila :-) Ale, zase až tak strašne som ju nechcela, zase nemôžem mať úplne všetko, kde by som to dávala? :-D

      Odstrániť
    3. Ja mám s uskladnením tiež problém. Som tak na hrane. Buď začnem bábiky aj vystavovať niekde, ako ty napríklad alebo musím pouvažovať, či to má nejaký zmysel vlastne. Raz keď by sme zriaďovali detskú izbu, snáď pre dievča, tak by som ich všetky dala tam 😆. Ale momentálne mám už aj ja vyčerpané priestory a rozmýšľam ako ďalej. Či kúpiť skriňu alebo čo... Uvidíme. Ako si ty na tom? Ja mám strašnú traumu svojmu okoliu to priznať. Nejaká rada ako toto prekonať? Spomínala si, že aj kolegovia v práci vedeli o tom 😊. Chcela by som aj ja raz mať v tomto takú ,,slobodu".Ako si im to ty napr. povedala? Bojím sa, že sa to nestretne s pochopením a to ma veľmi brzdí.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky