Barbie Mythical Muse Dragon Empress

 


Dnes si predstavíme už každému známu dračicu. Trochu skáčem v časovej línii a v poradí v akom som bábiky dostala a to preto, že už dúfam, že zvyšné baby nafotím vonku. Takže teraz budem vypĺňať ten čas hocičím asi 😆, kým nebude lepšie počasie a podmienky ideálne na vonkajšie fotenie. Túto bábiku som dostala od manžela na Vianoce. Po tom, čo Ľubo zalarmoval zberateľov, že je v Dráčiku dostupná za 49,99€,tak už som nemohla odolať.Jej pôvodná cena sa na mall.sk pohybovala okolo 95€ myslím, a aj keď sa mi páčila, povedala som si, že keď ju možno ani nevybalím, tak je to dosť. Potom som teda videla Ľubov oznam na fb o nej a bola som celá bez seba. Rýchlo som mužovi ukázala, že čo kde majú a že keď ešte nemá darček pre mňa, tak by som sa jej nesmierne potešila. Vravím mu, tá babika je pre nás zberateľoc za tú cenu ako pre chlapa špičkový notebook za 100€ 😆. A zlatý, zohnal a ja som už rozhodnutá, že ju aj časom otvorím. Tiež by som ju chcela niekde vystaviť, len ešte musím porozmýšľať, že kde. Je krásna a nemám ku nej žiadnu výčitku, páči sa mi celá od vlasov po päty. 


Trošku sa mi zdá, že má škúľavé očko ale nevadí mi to, pri jej cene je to akceptovateľné a som rada, že ju mám. 


















Je úžasná a kto váha, nech dlho neváha. Je jedinečná svojou farebnou škálou a plastové doplnky vyzerajú aj tak luxusne, pripomína to krásne brnenie. Som rada, že sa Mattel vydal týmto smerom Fantasy, dokazuje, že tieto vody sú plné inšpirácie a nevyčerpateľných možností.
Mimochodom, aj pri tejto bábike sa mi stalo, že keď som ju dala do dizajnu blogu, tak u mňa nakoniec aj skončila 😆. Ja sa nesťažujem, asi to budem robiť častejšie. 

Komentáre

  1. Srdečne ti k nej gratulujem, je fakt krásna :-) Inak, ja som kedysi mávala fotku nejakej bábiky, ktorá sa mi páčila ako pozadie na notebooku a tiež si časom našla ku mne cestu. Dlho som mala tak Nishu a dostala sa ku mne náhodne vo výpredaji :-D ale aj mnohé iné, mala by som to asi znova robiť :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej asi niečo na tých prianiach a vizualizácii bude 😆👌. Premýšľam, že čo také si dám na letný dizajn blogu.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky