Barbie Rapunzel 1998


 O tejto Rapunzel som sa zmienila už pri unboxingu. Dnes si ju predstavíme podrobnejšie. Jedná sa o playline barbie z roku 1998. Je však taká krásna, že každej zberateľskej vie robiť konkurenciu. 

Jedná sa o môj skutočný splnený sen z detstva. Ak si pamätáte katalóg barbie z roku 1998,kde bola na titulke, tak je ľahké vysvetliť, prečo som sa do nej úplne zamilovala a túžila po nej od útleho veku. S tým katalógom som totiž aj spávala, večne som ho mala pod vankúšom a stále som ho so sebou nosila. Dnes bohužiaľ neviem vôbec, kde je, mala som peknú ich zbierku, no niekam sa zapatrošili. 
Bábika bola v čase keď som bola malá pre mňa nedostupná, jednak ju nebolo nikde ani vidieť v obchodoch, asi sa veľmi rýchlo predávala, a jednak bola by určite veľmi drahá a tým pádom by mi ju v tom čase rodičia nekúpili. S čím súhlasím, neviem si predstaviť, ako by chúďa dnes vyzerala. 


O vyše 20 rokov neskôr sa preklikávam bazošom a čo tam nevidím. Rozmazanú fotku hranej, trochu strapatej a ostrihanej Rapunzel. Moje závity okamžite pracujú a zvažujú pre a proti. Cena bola úplne super, vlasy by som dala dokopy aj keď sú kratšie, šaty vyzerajú byť čisté. Hotovo, kúpené, už len počkať na papierik v schránke. 
O dva dni neskôr, ešte je bábika stále na ceste, sa opäť preklikávam bazošom, vravím si, keď mi šťastie prialo, možno znovu niečo objavím. 



A čo som objavila, tomu som ani veriť nemohla. Nová Rapunzel, v krabici, nikdy neotvorená, 22 rokov na mňa čakajuca. Vravím si, do kelu, keby som počkala ešte, tak som mohla mať novú v krabici a nie hranú. No nič. Šla som sa z toho vyspať a snažila som sa na ňu zabudnúť. O 2 dni neskôr, som sa vrátila na bazos.sk, skontrolovať, či už sa predala. Bola predávaná za 60€ plus ešte poštovné. A stále bola tam. Tak som s malou dušičkou opatrne napísala predávajúcej, že či je ešte stále aktuálna ponuka. Napísala, že áno, čomu som nevedela uveriť, že také skvostné niečo je v ponuke a nikto sa neprihlásil. Tak som si povedala, že v čase korony je toto veľké šťastie a nemám váhať, 60€ hore dole, a je jedno, že už jedna ohraná ku mne cestuje. 
Tou je táto kráska. 


Zaplatené, už len počkať na balík. Joj, keby ste ma videli, mohla som aj vo vánku vetra odletieť. Taká som bola šťastná. Medzitým prišiel žltý papierik, tej najkrajšej farby na svete. A ja som padla na zadok znova. Od radosti. Bábika, tá v nič moc stave, prišla úplná,s korunkou, topánkami, ešte pani pribalila veľa ďalších ozdôb do vláskov. Hneď som jej vlásky umyla, a všimla si, že ten kto jej strihal vlasy odhadol dokonalú dĺžku, pretože vlasy neboli ani príliš dlhé ani príliš krátke. O 1cm navyše a už by to bolo príliš dlhé alebo príliš krátke. 







Účes som už ja dotvorila. Korunku jej neplánujem dať, jednak že to bolo umenie dať dolu a rozhodne mi stačí ju mať na tej, čo mám v krabici. Bola inak tak napevno, že zanechala na čele priehlbinku,takže ten mučiaci čepiec na tejto princeznej nepotrebujem. Je dokonalá ako je, aj keď na šatách je sem tam dierka ale sú stále krásne a princeznovské. Sukňa má veľmi dobrý strih a šaty samotné sú dvojdielne,zdobené zlatou niťou. Ďakujem veľmi pekne za to, že si takúto nádhernú bábiku vyrobil Mattel. Som šťastná, že mám svoj detský sen splnený. 







Som z nej paf. Je to najsladšia bábika pre mňa. Toľko šťastných náhod! Musím povedať, že 2020 bol u mňa na bábiky veľmi dobrý rok. Asi jeden z najštedrejších na náhodné objavy. 





No a táto láska si bude hovieť v krabici asi navždy. Bude to taká malá časová kapsula raz pre moje deti asi 😆👌. 






Vlásky sú dokonalé a rozmýšľam, že by som ju aj vystavila, len musím nájsť vhodné miesto, kde sa bude krásne vynímať. Dúfam, že sa mi ho podarí rýchlo nájsť. 

Komentáre

  1. Srdečne gratulujem k splneniu sna alebo rovno snov? :-) Urobila si jej nádherný účes a verím, že to muselo byť mega radosti. Tú zabalenú som aj ja videla, ale zase na čo by mne boli dve? Ja tieto dlhovlásky na jednej strane milujem a na druhej strane mi je vždy tak ľúto, keď sa im tie vlásky rýchlo zničia práve kvôli tej dĺžke, to vidím na svojej Jewel Hair Mermaid Midge, že oproti Terese alebo tejto Rapunzel má tie vlásky dosť poničené a to som s ňou nič nerobila.
    No táto Mackie je aj pre mňa jedna z najkrajších bábik vôbec a súhlasím, že by pokojne mohla konkurovať zberateľským, hlavne tým z posledných pár rokov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, volila som čo najjednoduchší možný účes, lebo som v novom bývaní bez barbie gumičiek, na tento som mala len jednu k dispozícii 😆ale drží to celkom. Áno? Tak to som rada, že si mi ju takto náhodou prenechala 😘. Hej, ja tú dlhovlasú nevybalím určite, ale skúsila by som na vlásky masku alebo kondicionér a potom olejček na vlasy 👌funguje to špičkovo. Dokonca už len taký kondicionér zmiešaný s vodou vo fľaške s rozprašovačom mi veľmi pomohol na hrozne zacuchané syntetické vlásky. Doslova som myslela, že už to nerozchodia a potom taká zmena!

      Odstrániť
  2. Toto je opravdu velmi krásná panenka. Také ji mám a dost dlouho jsem čekala, než se naskytla za rozumnější cenu. Gratuluji k nákupu.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky