Monster high Music Festival Abbey Bominable


Krásna Abbey ku mne prišla spolu s Venus. Chcela som tiež jej originál verziu ale u nás sa veľmi ťažko dala zohnať tak som striehla na nejakú podobne peknú. Je to prvá bábika čo som nafotila tento rok aj v exteriéri aby sme využili tú trošku snehu. S fotením som sa žiaľ ponáhľala, lebo v parku boli dvaja kočíkujúci špehovia a neustále sa 3x okolo mňa zastavovali tak som cvakla aspoň čo to a zdrhala 😆. Zvyšok som fotila už potom doma. 











Opasok sa dá využiť aj ako korunka. 













Skúšala som jej zakryť ofinu a celkom dobre to vyzeralo len to dlho nevydržalo. Je navlasená zvlášť, takže sa nedá vytrhať tak aby neboli viditeľné dierky. 











Pazúre som lakovala ešte dávno a stále to má šmrnc.Vyzerá to ako originál z výroby. 






Komentáre

  1. Krásná. Abbey je jedna z mých nejoblíbenějších postav MH. A nalakované nehty jsou skvělé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je pekná, ďakujem. Moja naj je asi Lagoona 😊. A potom Venus.

      Odstrániť
  2. Je veľmi pekná. Abbey mám rada, aj keď žiadnu nevlastním. Nalakované nechty sú super. To sa mi veľmi páči. Tiež je super, že si využila sneh, keď sa nám už objavil tento rok :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, to bolo v posledný deň, čo bol sneh nafotené 😊. Tak aspoň dačo no.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky