NaNaNa Surprise- Dottie DeMill


Dnes si predstavíme niečo netradičné v mojej zbierke.Ešte asi v lete minulého roku sa  blížila návšteva mojej kamarátky na materskej a ja som jej dcérke chcela dať darček. Už mala odo mňa plyšáka, tak som chcela niečo iné darovať. Brúzdala som na internete a našla NaNaNa Surprise bábiky z gumy čo sú potiahnuté látkou. Vravím si, wau to je veľmi pekné, možno by som jej to vzala. Mne sa dokonca tiež páčili, tak som napochodovala do Dráčiku a kúpila rovno 2. Vravím si, otvorím jednu a uvidím, či je to vhodný darček pre malé 3 ročné bábo. 


A nakoniec sa z toho vykľul aj pekný darček pre 26 ročnú zberateľku. 


Bábika ma hneď zaujala a zamilovala som si jej netradičný a roztomilý vzhľad. Bábiky fungujú na princípe prekvapenia, podobne ako Barbie color reveal ale tu nám to výrobca uľahčil, nie je nutné si pozerať kód,aby sme nemali duplikát, ale každá krabica je označená nálepkou so symbolom,vďaka ktorému sa dá určiť aká babika je vnútri, alebo jednoducho predísť kúpe duplikátu. Bábika je po otvorení krabičky zabalená do balóniku, ktorý treba nafuknuť a prasknúť, aby sa otvoril. Pozor! Kto nemá rád konfety všade, radšej nech použije nožnice. Musím ale povedať, že deti majú z toho ohromnú radosť určite. Minimálne ja som mala. 
Po vybalení na vás vykukne krásne chlpaté plyšové čudo v podobe zvieratka,v ktorom je schovaná bábika. 


Klobúk dole, tá plyšová kľúčenka sa fakt vydarila. Nielen, že je vyrobená z úžasne hebkého plyšu, fakt, jemnejší som ešte nevidela, ale je aj dosť veľká, zmestí sa do nej kopec vecí. Nehovoriac o tom, ako veľmi sa bude malým dievčatám páčiť, budú ju s radosťou nosiť ako malú kabelku. Toto je ozaj podarené. 




Keď klúčenku otvoríte, nájdete v nej bábiku! 


Babika je krásna, nič podobné som ešte nevidela. Je dokonca taká mäkká, že je vhodná aj ako hračka na spanie. Otestované👌. Bábika je z mäkkej gumy, potiahnutá látkou s potlačou. Súčasťou balenia boli aj šaty a topánky. 





Vlásky nie sú bohvieako husté ale sú jemné a ľahko česatelné. Čapička sa nedá dať dolu, spolu s vlasmi je prišitá na hlavičku. 


Kabátik som od skúšala aj na barbie a bol použiteľný. Šaty by však boli skôr ako topík, ale tie som ani neskúšala. 




Takto bábiku nájdete hneď po vybalení, obliecť ju musíte vy. 






Toto všetko je celé potlač. 





Ja si myslím, že je krásna. Trochu som sa do nej zaľúbila. Škoda, že som nestihla prvú sériu, tak veľmi by sa mi páčila ryšavovlasá líštička. Ale žiaľ sú vypredané a vôbec sa nečudujem. Sú nádherné. 
Povedala by som, že toto je ideálna prvá bábika pre 3 až 4 ročné dievča ako uvedenie do sveta bábik. Samozrejme každá veková kategória ich vie oceniť. Keď som darček priniesla na návštevu, tak sa s ňou viac rodičia hrali 😆👌. Tiež sa im veľmi páčila. Takže rozhodne odporúčam. Moja je z druhej série. Už vyšla dokonca aj štvrtá, ktorá má ligotavé zvieratká a morskú pannu v kolekcii! 

Prvá séria 




Druhá 





Štvrtá 






Tretia





Najnovšia séria 




















Komentáre

  1. Tak toto sa musím priznať, že vidím prvýkrát :-O Veľmi príjemný nápad a tá morská panna sa mi dosť páči :-) Trochu ma na tej Tvojej bábike prekvapila spodná bielizeň a sieťované pančuchy ako hračka pre dieťa. Na druhej strane Barbie nemajú žiadnu bielizeň v tejto dobe, tak neviem, čo je vlastne prirodzenejšie ako predstava dospelej ženy pre dieťa...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, áno všetky majú spodnú bielizeň ale na rôzny štýl. Povedala by som, že asi táto moja má takú,, najprovokatívnejšiu"ale myslím, že aj preto majú v zahraničí úspech, lebo sú to z časti aj módne bábiky. Ja som sa zaľúbila do toho ksichtíku, brala by som aj ďalšie ale musela by som si poriadne premyslieť, že ktoré.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky