Rainbow high Cheer


Prvá ,,budget" kolekcia bábik Rainbow high, s pôvodnými 6mi predstaviteľkami sa tentoraz predvedie v roztlieskavacom úbore. Veľa ľudí sa sťažuje, že je v cene rozdiel iba asi 2-3 doláre oproti prvej kolekcii a bábika nemá stojan ani iné oblečenie na prezlečenie. Musím povedať že toto mi vôbec nevadí. Keď som videla recenzie, tak som žasla nad vrstveným oblečením, ktoré nie je prišité, alebo ešte horšie iba potlačené na látke. Prepracované účesy, makeup a roztlieskavacie úbory, to všetko nám napr. už Mattel roky, priam celú dekádu nedal. Dá sa preto tá cena odsúdiť? Za mňa nie. Ja som toho názoru, že SHUT UP AND TAKE MY MONEY! 

SKYLER



VIOLET



JADE



SUNNY



POPPY


RUBY












 Mojou favoritkou je určite Sunny, tá sa mi v prvej kolekcii nepáčila ale tu je dokonalá. Viem si predstaviť ubytovať aj všetky, ale rozhodne Sunny by spolu s Poppy šla medzi prvými a ak by bola aj Violet a Skyler tak beriem tie tiež. Ruby za mňa nič extra a Jade iba keď by som ju našla za dobrú cenu. Ale naozaj, nepohrdla by som ani jednou, keby sa dali ťažko zohnať. Musím povedať, že som majiteľkou prvej Poppy a stále keď sa na ňu pozriem, tak mi napadne len jedno: a to, že prečo sa vlastne vrátiť ešte k Barbie. Skutočne, je to krásna kolekcia,oči pôsobia ako živé a celá je proste dokonalá a ja dúfam, že si svoju popularitu udrží, a s kvalitou to nepôjde dole ako u Mattelu.

Komentáre

  1. A mňa práve Ruby oslovila najviac :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to zaujímavé 😆ale hlavne že je z čoho vyberať. Sú fakt dokonalé, plánujem už keď bude slnečno nafotiť aj Poppy a skutočne nemôžem z nej spustiť oči. Mám ju na nočnom stolíku spolu s Amayou a Pocahontas od Hasbra (budú články) a sú moje naj momentálne 🥰.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky