Barbie Salon Surprise Teresa


Krásna Teresa Salón Surprise bola na mojom wishliste odkedy sa pamätám. Bola proste príliš dokonalá rovnako ako Christie(možno raz) . Ešte v roku 2020 si ku mne našla cestu a čuduj sa,priamo v Bratislave! 
Takže bez poštovného, iba som si musela po bábiku prísť do Petržalky pred Tpd. Barbie už vlastním veľmi dlho ale Teresa bola pre mňa ešte dôležitejšia a aj krajšia. Po x rokoch čakania sa môj sen za 38€ splnil. Či som však nepreplatila, na to samej seba pýtam dodnes. 
Inzerát na bazoši som dlho obchádzala, bábika bola za 38 €, dosť dráhá, za to už máte jeden a pol BMR, možno dve, ale zase má komplet všetky doplnky(ktoré budem mať tým pádom 2x,keďže mám aj tie od Barbie a sú mi nanič), a krásne nepoškodené vlasy. Ešte jednu bábiku pani predávala po ktorej som zaslintala, tú ukážem nabudúce. Tak si vravím, že vezmem obe. Aké 2 prekvapenia milé či nemilé ma čakali,sa postupne dozviete v článku nižšie. 




Teresa má absolútne dokonalé vlasy, neuveriteľne hebké a hodvábne. Sú v lepšom stave ako má moja Barbie, ktorú som zvykla česať donemoty, ale boil wash by to asi spravil, len som na to lenivá. 
Sukňa je úplne dokonalá, má byť obojstranná,rovnako ako top, tak som chcela vyskúšať aj druhú modrú stranu, bohužiaľ ma čakalo sklamanie. 










Tu som sa plesla fakt po čele. Na toto ma mohla pani aspoň upozorniť, necítila by som sa tak bezmocne asi. Taktiež by som asi kúpu aj prehodnotila. Kupovala som od nej 2 bábiky, jedna nesedela popisu absolútne (ale stále je nádherná a som nadšená z nej) a táto si myslím, že mohla byť predaná za lacnejšie, vzhľadom na daný stav bábiky. Bola popísaná, že je v bezchybnom stave,čo nie je vôbec pravda. Poškodenie je dosť zreteľné, lebo len čo bábiku zdvihnete, začne opadávať ten materiál a máte ten bordel všade. Tá strana sukne je už nepoužiteľná.No poučila som sa. Bohužiaľ som si to pri kúpe nevšimla. 












Tento materiál má jasnú nevýhodu v životnosti. Aj moja Salón surprise Barbie už má známky praskania na sebe a ti je jasný znak toho, že aj tá sa raz rozpadne. Čo je škoda, ale dá sa to prežiť no. Len to zamrzí a potom si ešte aj človek uvedomí, že aký je vlastne starý 😆. 




Vlásky vplyvom tepla a chladu menia farbu z hnedej na modrú. 


















Komentáre

  1. Ten inzerát som aj ja viackrát obchádzala a premýšľala o ňom, ale tiež sa mi to zdalo dosť veľa. Mrzí ma sklamanie so sukňou, na kráse Terke to ale vôbec neuberá. Vôbec som netušila, že táto séria má obojstranné oblečenie, poznala som len funkciu meniacich sa vlasov. Prosím, nafotila by si mi to niekedy, keď budeš mať čas? Ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky