Hasbro Disney Princess Pocahontas



Prvý prírastok v novom roku 2021 prišiel na moje narodeniny, 9. januára. 
Po znovupozretí rozprávky Pocahontas som zatúžila po jej bábike, pretože je to asi moja najobľúbenejšia rozprávka spolu s Brave-Rebelkou, lenže dnes sa do hračkárstva nedá dostať a tak som ju objednala z Alzy. Videla som ju raz v Pompe a veľmi sa mi páčila, už som ju aj chcela vziať so sebou ale som si to rozmyslela (chyba, veľká chyba, bola dokonalá). Keď babika prišla do Alzaboxu, ešte z práce som ju vybalila a ostala trochu sklamaná, lebo mala škuľavé očko. Vtedy som ozaj zabanovala, že som ju nekúpila ešte v tom Pompe. Prečo sa takto trápim nechápem a nestalo sa to prvý raz. Našťastie si ma aj tak hneď získala a oko už ani nie je také podstatné. Ale chýbalo mi niečo iné. 





Bábika bola dokonalá, ani flitre mi nevadili, ani to že miestami opadávajú. Ale chýbal mi jej charakteristický náhrdelník a tetovanie na ruke. Bábika sa predáva bez oboch spomenutých. Hneď ako som ju vybalila, mi to začalo dosť vadiť a rozmýšľala som, ako to vyriešiť. Na tetovanie som použila červenú ceruzku na pery. Aby bola odolná voči oterom a držala pekne bez rozmazania, som ju ešte zafixovala púdrom na tvár. A čuduj sa svete, drží to dobre ale samozrejme časom sa to môže zmazať. Potom by som skúsila niečo iné.Ale v pohode to prežije náhodný dotyk a aj niekoľkodňovú cestu v taštičke. No a náhrdelník som vymodelovala z plastelíny Play-doh. Jej výhoda je to, že po 1 dní stvrdne a drží dobre tvar. Potom už len stačilo prilepiť prívesok a nalakovať lakom na nechty a bolo. Drží veľmi dobre a z bábiky nespadne, iba sa maximálne pretočí na chrbát. Považujem to za veľký úspech, pretože mám doma 1 kelímok Play-doh a nevedela som už ako ho využiť.























Toto je jej pôvodná podoba. Pravé oko má také trochu škuľavé ale najviac som si to všimla ešte kým bola v krabici. Potom som ju vybalila a jej vlasy dosť odputavajú od toho pozornosť a vyzerá len viac,, zahľadene". Je úžasná, nemenila by som. Ale keď natrafím ešte na tie v šatoch tak si Pocahontas asi dokúpim. Vyzerá dokonale. Páči sa mi viac dokonca ako Disney store verzia. 








 Je úžasná, má dokonalú tvár aj vlasy, mať ju keď som bola dieťa, tak je mojou naj naj naj. Milujem ju, a dosť pochybujem, že je mojou poslednou či už Disney princeznou alebo bábikou Pocahontas alebo bábikou od Hasbra.Veľmi sa mi páčia ich tváre a cena je cca 10 až 16 eur. 
Nevýhodou je základná pohyblivosť, bábika si vie sadnúť a rukami hýbať len hore a dolu, do strán to žiaľ nejde,nevie rozpažiť. A fakt, že sa nedá preteliť, keďže vrchná časť šiat je z plastu, horná časť outfitu by chýbala. 

Fotky sú dosť monotónne, je to z toho, že som prvýkrát fotila v niečom ako je Tatracentrum 😆. Majú tam úžasnú machovú stenu, dokonca až dve, no a aj keď tam bolo fakt minimum ľudí, tak som sa stále cítila veľmi divne a dosť som sa ponáhľala. Ale kľudne by som to zopakovala zase, nebolo to také strašné. 

Komentáre

  1. Bábika je nádherná, ale ty si ju vyšperkovala do dokonalosti. Chvíľu som premýšľala, kde je Tatra centrum. No chápeš? 2 roky mimo BA a už zabúdam :-D Ale tie machové steny sú mega super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne pôsobí tak trochu zmenená na svoj charakteristický zjav. Ešte sa tam chystám, tak snáď tam tiež bude málo čumilov 😆

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky