Monster High Boo York BooYork Nefera deNile



Nefera je moja najhonostnejšia bábika asi zo všetkých. Myslím, že som ju objavila v Dráčiku spolu s Isi ale nie som si istá. Občas ma zamrzí, že som nekúpila aj Cleo z tejto kolekcie len tá sa predávala len s Deucom a ten ma nejak nezaujímal. Ale raz by som sa po nej možno aj poobzerala. Páčia sa mi jej vlásky, sú krásne hebké a pozlátka v nich sú jemné, takže mi nevadia. Som veľmi rada, že ju mám, je dokonalá. Mala by som ju častejšie brávať so sebou von, na slniečku by bola úžasná. 







































Komentáre

  1. Opravdu nádherná, dobře, že jsi ji koupila. Ta Cleo se m také moc líbí, její vada pro ně tenkrát též byla, že se prodávala s Deucem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tak 😊 ja už by som Deuca aj vzala na milosť ale už sa za normálnu cenu ten set nedá zohnať. Tak snáď raz možno no.

      Odstrániť
  2. Je prenádherná, som rada, že ju mám tiež :-) Pamätám si, že som ju videla v Pompe v Retre za 15€ a nechala som ju tam. Samozrejme, keď som prišla opäť, tak tam už nebola.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno? Fúú to bola riadna šanca 😊 ale toto sa aj mne stáva... A potom už nezoženiem vôbec alebo nevýhodné.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky