Monster high Isi Dawndancer



Krásna Isi si ma získala už z promo obrázkov. Mala som to šťastie ju uvidieť v Dráčiku a hneď si ju aj odniesť so sebou domov. Ešteže tak, lebo z pultov zmizli veľmi rýchlo. Viac krát ako pri kúpe som ju už ani nevidela ani jej ostatné kolegyne z rovnakej vlny, Batsy a Kjersti. Odvtedy ubehlo veľa času a ja som mala dnes práve inšpiráciu na fotenie tak som len cvakala, cvakala a cvakala. Výsledkom sú celkom milé fotky a veľmi sa z nich teším, pretože napriek tomu, že bývam v okolí, kde je málo prírody, som jej zakomponovala do fotiek celkom hojne. 






Isi je dcéra,, deer spirit", čo by malo byť v preklade duch jeleňa. Tú podobu je na nej vidno nielen v tváričke ale aj na nôžkach, ktoré majú tvar kopýtok. Rohy sú upevnené len na čelenke, je možné ich zložiť dolu. Účes je mnou upravený. Žiaľ jej vlasy sa vo vetre riadne roztancovali, čoho výsledkom je strapatá bábika. Jej vlasy sú dokonalé pre mňa na hranie, tie copíky sú pozostatok krásneho copu, ktorý som jej zaplietla hneď po vybalení z krabice(cca rok 2016),lenže gumička umrela na starobu a nebola druhá poruke, tak som ho rozpustila.






























Milujem tyrkysové vlasy na bábikach, takže je jasné, že Isi som musela mať. Zo všetkých Monster high je pre mňa ona a Lagoona úplne naj naj naj. Ešte mám jednu tyrkysovovlasú príšerku v zbierke, moju poslednú Monster high bábiku, ktorú si v dohľadnej dobe tiež predstavíme. 





Komentáre

  1. Je prekrásna, až mi prišlo smutno za mojou. Urobila si jej krásne fotky aj účes. Áno, v svojej kartičke má, že je dcéra ducha jeleňa :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, celá je kúzelná, rozmýšľam, že aj jej by som mala spraviť čestné miesto niekde na knižnici 😆

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky