Barbie bead party Kayla 2002


Trošku sa vrátim do starého roku 2020 ešte, do rovnakého času ako ku mne prišla Salón Surprise Teresa. Pani predávala na bazoš.sk okrem Teresy SS aj Bead party Leu(foto na konci článku). Má ju tam inzerovanú s dobrými fotkami, cena 38€,až nemôžem uveriť, že ju nik zatiaľ nechcel. Tak si vravím, že keď už beriem aj Teresku, tak vezmem aj Leu, lebo je to doslova(podľa mňa) svätý grál playline Leií vôbec. Tak som ani sekundu neváhala. Deň prevzatia prišiel, pani vyzerá byť postaršia cez 50-možno 60 rokov, možno je zberateľka a možno predáva hračky po vnučke.Otvorí krabicu a tam v nej 2 modro oblečené bábiky. Jedna je Tereska SS a druhá je Kayla Bead party. Nebolo o čom rozmýšľať, vonku tuhá zima, fúka, prší, pomyslím si, wow sú nádherné a nevadí, že Kayla namiesto Lei bude. Aj tak je krásna a ako nová. Zaplatím 76€ a idem. A musím povedať, že neľutujem. Jedine čo, tak tá cena u Teresy bola trochu prehnaná, vzhľadom na stav sukne ale to už nie je podstatné. 




Bábika je dokonalá. Jediný šrám je sukňa opäť z koženky alebo z čoho, na ktorej sa vybujačil zub času ale len mierne, nič strašné. Žiaľ to je údel toho materiálu. Jej vlasy sú úžasné. Bábika musela byť asi čerstvo vybalená, lebo tie vlasy vyzerajú ako rovno z krabičky, ešte otlačená gumka z krabice je na nich. Síce mi to nevadí ale z Lei by som sa asi viac tešila. Ale je to moja 5ta Kayla, resp. 4tá(po DOTW China, Fairytopia Kayla,Style Glam Night Kayla) lebo zberateľskú Basic Kaylu z prvej kolekcie už nevlastním. Nato, že je táto tvár mojou asi najviac obľúbenou, ich mám teda žalostne málo. Ale časom sa to hádam napraví. 


























Túto kolekciu som v apríli roku 2020 uverejnila aj v článku Nesplnené sny.Ku mne si našla cestu niekdy v októbri či novembri. Vyzerá to tak, že aj sny sa niekedy naozaj plnia 💗. A zatiaľ to stále pokračuje aj v 2021 😊👐. 


 

Komentáre

  1. Skvělý úlovek, panenka je velice pěkná. Jen škoda té sukně, je to materiál jen na chvíli.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, no našťastie by sa dala nahradiť podobnou časom 😊.

      Odstrániť
  2. Je nádherná, ale Lea aj mne príde o kúsok krajšia. Ja som ich spoznala až vďaka Tebe :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne? Tomu hádam je aj ťažké uveriť 😆. Áno, Lea je krásna ale teda nezadarilo sa s ňou. Ale s Kaylou som dokonale spokojná 👐. ☘️Bolo to asi šťastie aj tak, že ju mám, na bazároch ich veľmi nie je vidieť.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky