Barbie Hula Hair 1996


Druhá bábika zakúpená v roku 2021 bola prostredníctvom aukcie a  je to Hula Hair Barbie. Je to moja prvá vyhraná aukcia na Fb a zároveň prvá barbie s tvárou Superstar a prvá bábika, ktorú si ako malá pamätám, narodila som sa 1994 a mala som plagát na ktorom boli všetky 3.Takže je to asi prvá Barbie ktorá sa mi dostala do povedomia a odvtedy som sa stala jej fanúšikom. A ešte aby toho nebolo málo, tak je to najstaršia barbie podľa roku výroby (1996),staršiu už nemám a ani mať asi nebudem. Nie som totiž fanúšik tejto tváre ale dlhým vlasom sa nedá odolať. Krásna je aj snedšia pokožka a ohybnosť bábiky umožňuje všelijaké crazy pózy. 














Bábika prišla len v plavkách, bez svojej ikonickej sukne. Našťastie som zistila, že to nie je až taký problém ju vyrobiť. Našla som doma zlatú niť a tak som sa pustila do práce... Je to dosť babračka, preto som sa uskromnila aj s nie tak bohatou hula sukňou akú má babika originálne. Ale aj tak lepšie ako nič.








Je krásna a veľmi sa jej teším, je to aj bábika z môjho článku Nesplnené sny a ešte keby sa mi podarilo zohnať Teresu s modrými vlasmi, bola by som veľmi rada. Christie ma až tak nezaujala. 2021 sa nesie v duchu splnenia snov a dosť sa mi to darilo aj minulý rok. Takže som zvedavá, čo všetko mi ešte prinesie. 

Komentáre

  1. Odpovede
    1. Ďakujem je to ozaj pamiatka a s veľkým významom.

      Odstrániť
  2. Opravdu nádherná. Jako malá jsem ji též chtěla a někdy mívám záchvaty ji kvůli vlasům také vlastnit. Sukní jsi udělala pěknou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem som prekvapená že ich často je vidno v aukciách alebo tak rôzne v bazároch. Možno sa ti pošťastí.

      Odstrániť
  3. Je prekrásna :-) Tiež si ich pamätám z detstva :-) Mala som s nimi pohľadnicu, ako milovníčka modrej som vždy chcela Teresu, na šťastie sa mi to pred pár rokmi splnilo, takže Ti držím päste.
    Máš ju v nádhernom stave, často ich vidím ostrihané alebo s rozpleteným vrkočom. Sukňu si jej spravila super. Ona ani originál nie je až taká bohatá akoby sa zdalo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi sa z nej teším 😊. Snáď aj na Teresku raz príde.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky