Barbie Rapunzel princess collection 2003

 Tretia bábika, ktorá ku mne pri kvitla v roku 2021 bola práve vymazaná z článku Nesplnené sny, ktorý som ešte ani nestihla zverejniť. Tomu sa povie extrémne rýchly prenos dát vesmírom alebo že by karma? Neviem, nechápem ale radujem sa. O niečo kratší wishlist mám. Túto bábiku aj celú kolekciu s plyšovými zvieratkami si pamätám ako dieťa. Strašne som ich chcela všetky ale naj boli Rapunzel a Odetta. A dnes sa z tejto krásnej dámy teším, že u mňa býva. Úlovok z bazos.sk za 10€ som doma hneď rozbalila ale bábika musela hneď podstúpiť pretelenie. Jej originálne telo bolo dosť zažltnuté v oblasti výstrihu a tak postúpila výmenu, žiaľ za starší typ telíčka, preto šaty kvôli väčšiemu hrudníku sa vzadu nedopnú. Ale farba pasuje perfektne. A časom možno dostane aj iné.





















Pani bola taká zlatá, že pribalila ešte jedno pre mňa neznáme zvieratko - fialového pudlíka. 


Komentáre

  1. Je nádherná, ja som ich spoznala až keď som mala zakúpenú svoju Odettu, že existujú aj tieto verzie so zvieratkami. Je prekrásna a niekedy fakt vesmír pracuje rýchlosťou svetla. U bábik som to zažila už mnohokrát.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ešte keby sa mi Odettu podarilo nájsť tak by som bola rada 😊. Dosť často sa nejaká objaví na bazároch ale je v úbohom stave. Uvidíme. Už nejak extra veľa bábik by som nemala kupovať 😅ale keď ono sa nedá odolať.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky