Disney Store Jasmine 2015



Štvrtým nákupom v roku 2021 sa mi podarilo získať bábiku, o ktorej som len začala uvažovať, že by som ju chcela. Po celkom pozitívnej skúsenosti s Hasbro Pocahontas som rozmýšľala aj o Jasmin ale zo staršej kolekcie od Hasbra, ešte vtedy s látkovým oblečením. Lenže na moje sklamanie už bola rozpredaná. Pri hľadaní na bazos.sk som však mala veľké šťastie na túto krásku, ktorá sa teda u nás nepredáva, je totiž z Disney Store. Predpokladám, že ju pani ulovila cez ebay alebo niekto doviezol to zahraničia, dnes už je prístup k nim jednoduchší ale táto konkrétne je z roku 2016.


Trošku modelkovania pri Tadž-Mahali. 










Lampu som vyrobila z plastelíny Play-doh a zalakovala lakom na nechty. 


Disney store bábiky Disney princezien sa mi páčia najviac asi. Nestoja až tak veľa a ich tváre sa veľmi podobajú filmovej predlohe. Práve som tajne dúfala, že raz narazím na nejakú Jasmin, bola možnosť aj zohnať úplne novú z roku 2020 ale oblečenie sa mi nepáčilo. Preto som chcela tú od Hasbra, ombré efekt na oblečení sa mi veľmi páčil ale tvárou sa nepodobala. Úplnou náhodou a fakt za hubičku som našla túto, pani predávala aj Disney Store Pocahontas, ale podoba u Hasbra čo sa týka tváre Pocahontas je podľa môjho názoru lepšia. Takže som veľmi spokojná, že moje Disney princezné sú v tejto zostave. Jasmin je po Meride a Pocahontas mojou treťou z Disney princezien. Určite chcem pridať časom aj Ariel, Snehulienku, Popolušku a Tianu. Ale nateraz som spokojná. 









Vlásky sú na spodnej časti trochu poničené, boil wash by im prospel ale ten jej účes je taký krásny a objemný, že sa mi riešiť ešte nechce. Počkám až kým naozaj ho bude treba opraviť. Oblečenie je krásne ligotavé so vzorom pávích pierok alebo Tadž-Mahal vežičiek. Neviem to lepšie identifikovať. Má krásnu tváričku a lampa krásne celok dopĺňa. 








Komentáre

  1. Jasmína je nádherná , ale tentokrát u mňa jasne víťazí to LEGO <3 <3 <3 moja vysnívaná stavebnica <3 <3 <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, áno je krásna tá stavebnica. Dúfam, že ju raz dostaneš do rúk, oplatí sa 😊😅. Minimálne ako pozadie pre bábiky 🤣.

      Odstrániť
    2. Ja som ju kedysi videla v hračkárstve, len som nemala voľných tých par stoviek euro 🤣 ale mať na to financie a priestor, tak by som mala Lego domácnosť

      Odstrániť
    3. No ja zase babikovskú domácnosť 😌. Ale s malým raz asi aj tak Lego domácnosť bude si myslím.

      Odstrániť
    4. No babikovskú už máme 🤣 Pampúšik má najradšej momentálne všetko, čo nie je klasická hračka, ale na rok dostane aj Lego 🤣

      Odstrániť
    5. Veď to je už len krok od toho 😊.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky