Rainbow high Amaya Raine Hair studio

 Ďalšou dokonalou kráskou z radov Rainbow high je Amaya Raine. Prišla tesne po Poppy a bol ňou okuzlený aj môj manžel 😆. Až tak, že som sa ho spýtala, či mu mám tiež jednu kúpiť🤣. Ale nie, povedal, že len chcel vyjadriť svoj obdiv. A ja s ním len súhlasím. Jediná nevýhoda, ktorú v tejto kráske vidím, je to, že ak by som bola dieťa a dostanem ju pod stromček, tak po vybalení sa s bábikou nedá hneď hrať. Množstvo gélu vo vlasoch je také extrémne, že sa nedá ani vyčesať, je to totiť úplný betón o ktorý môžete hrebeňom akurát tak poklepkať. Takže hneď po vybalení umyť a následne čakať až do rána aby vlasy uschli,čo je teda not-ready-to-play ale inak je dokonalosť sama. Tie vlasy! Nazvať ich hebké je urážka pre ne. Sú hodvábne. Žiaľ sa mi pred fotením už česať nechcelo ale verte mi, je to krása, je to absolútne úžasná bábika, či už oblečením, doplnkami alebo vlasmi. Pozlátka vo vláskoch sú také hebké, že ich ani nie je cítiť a krásne dopĺňajú celkový vzhľad. Ja som sa po otvorení oboch bábik do Rainbow high úplne zamilovala a fakt by som ich brala všetky, len nie je ich kam uložiť. Ale ak sa vám páči aspoň jedna, hneď si ju kúpte lebo je to zážitok, aký som pri Barbie nikdy asi nemala. A z veľkej časti za to môžu asi tie realistické oči.


Vlasy majú dúhové pramene, ktoré sa nachádzajú v zadnej časti na temene a každý prameň je zagumičkovaný aby bol oddelený od ostatných vláskov ale pod tými bielymi vlasmi sú  značne stlmené. Spolu s bábikou boli aj farebné gély na vlasy ale tie som nevyskúšala, bojím sa, že by to šlo z nich ťažko vymyť, tak sú ešte neodskúšané.



























Vlásky som zaplietla a je to dokonalý účes pre ňu. Až sa bojím, že keď raz bude treba ho opraviť tak už rovnaký urobiť nedokážem. 








Som presvedčená, že Amayu nevidíme na blogu posledný krát. Po fotení som totiž dostala nutkanie zadovážiť Amayi nejakú elfskú róbu, jej vlasy k tomu úplne vyzývajú a zaslúži si vyzerať ako krásna elfia princezná. Nebyť tých dúhových pramienkov, tak je to hotová Deanerys Targeryan, ešte aj tie oči podľa knižnej predlohy sedia parádne! 


Komentáre

  1. Je úžasná, tie biele vlasy s farebnými sú dokonalé a tie obrovské vykutálené oči.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Práve preto som ju chcela, je veľmi pekná na to, aby zostala nepovšimnutá 😊. Uvidíme ako o stoja vlasy po čase či sa nebudú ničiť.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vlasy vypadají nádherně, člověk má hned chuť je prohrábnout. Pěkný přírůstek do sbírky.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky