Rainbow high druhá séria a valentínska Kia

 




Druhá základná séria bábik Rainbow high nám priniesla vlnu nových študentov. Bella vyzerala na hlavnú hviezdu keď vyšla ale všetky ostatné ju podľa mňa zatienili. Ťažké je vybrať si favorita, lebo každá z nich sa mi páči, Bella asi najmenej ale aj tak by som ňou nepohrdla. 

Pri tejto kolekcii sa vraj objavili už veľmi výrazné manufaktúrne chyby/škrty v rozpočte, ako napr. malá hustota vlasov, nesúmerná maľba a pod. Z toho dôvodu som aj ja tak rozhodnutá, že by som do nich šla iba keď by som sa naživo presvedčila, že je všetko ok. Favorita nemám, sú super všetky! Páči sa mi jemnosť Belly, Stella a jej sukňa a tvárička so znamienkom, Karma pre jej hnedé oči a vlasy, River celkovo a aj pre oblečenie, Krystal pre tmavú farbu pokožky, no ale úplne naj kočka je pre mňa opäť Amaya, ktorej bielovlasú verziu mám tú česť vlastniť. Keď by som ju uvidela bez väčších chýb idem do nej ako prvej. Valentínsky špeciál Kaya ma nezaujala až tak ale má super vlasy. V reáli by však asi boli ako betón z toho množstva gélu vo vlasoch. 

Ja osobne som s RH nemala ešte negatívnu skúsenosť. Keďže oči sú vyberateľné, dajú sa napraviť ak sú krivo a stalo sa mi, že zase farbu na perách viete jednoducho doladiť lakom na nechty. Milujem tieto bábiky a mať už nejakú poriadnu policu kam ich dám, tak ich mám všetky a ešte aj duplicitne v krabiciach na vystavenie. Je na nich niečo podmanivo krásne, čo nevidieť pri Barbie. 


Bella





Karma 






Stella





Krystal






River





Amaya





Kaya







Komentáre

  1. Vypadají zajímavě, jsem zvědavá, co vše u tebe nakonec časem skončí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím povedať, že za seba neručím 😆. Ale teda to som fakt zvedavá aj ja. Len musia otvoriť už obchody 😅.

      Odstrániť
  2. A mne sa práve Bella páči najviac a ešte tá posledná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och a za aké dobré ceny ich má Dráčik s rozprávkovou kartou. Žiaľ by bolo dobré ich vidieť naživo, neviem či by ako dôvod na reklamáciu obstála neúmerná maľba, či riedke vlasy. Už nech nám tie obchody otvoria 😌.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky