Sashe módna prehliadka

Začiatok marca prišiel s balíčkom od Trisha Fate s krásnym luxusným oblečením. Pomer cena a kvalita je neskutočný a určite som nenakupovala naposledy. Vybrané šatočky sadli aj curvy telíčku aj mojej novej kráske Mizi, ktorá dostala svoju zrejme signature róbu a už ostane asi len jej. Aj keď sú trochu väčšie ale držia na nej celkom dobre. 































Komentáre

  1. Nádherné šaty a pozerám, že aj ty si už podľahla IT, srdečne gratulujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. IT úplne nie, peňaženka moja by plakala 😆. Toto je ich konkurencia Mizi. Bude článok.

      Odstrániť
    2. No jo, trochu som to pokukala, krásne sú. Vybrala si si nádhernú :-)

      Odstrániť
    3. Mám ju len vďaka Zuzke Fo z aukcie 😊. Ani sa mi nesnívalo, že ju vyhrám alebo že ju nájdem za takú dobrú cenu. Zo zahraničia vychádzajú pridraho.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky