Bábikovský TAG

Malé odbočenie od článkov s novými prírastkami a tak trochu náhľad do toho, čo sa v mojej zbierke časom asi objaví.Plus nejaké info o mne a kedy moje zbieranie začalo. 

 1.Kedy si začala so zbieraním bábik Barbie a jej podobným?

Od detstva. Dajme tomu že 4 roky. 

Barbie žurnály boli mojou modlitebnou knižkou. 

2.Prvá tvoja bábika Barbie bola?

Určite nie od Mattela.Ale najstaršia barbie s ktorou som sa ako malá hrala a stále ju mám je Pretty in Plaid brunetka - resp. I love barbie 1999.



3.Tvoja prvá zberateľská Barbie? 

Cinco de Mayo - festivals of the World. 



4.Chcela by si niekedy zanechať tento koníček?

Nie nikdy. Áno,mala som veľakrát pocit, že už som vyrástla z bábik, ale vždy som sa potom k tomu vrátila. Aj vďaka Monster high a Ever after high a teraz Fashionistas a Rainbow High. Spraviť si pauzu s nákupmi je normálne ale nikdy by som nepredala komplet celú svoju zbierku. 

5.Kto všetko vie o tvojom hobby? 

Na tomto pracujem. Zatiaľ len 2 osoby ale snažím sa osmeliť viac, pretože je škoda, že ľudia nás škatulkujú a pritom sa ukracujú o takú zábavu. 


6.Aká bábika z tvojej zbierky s tebou pravidielne cestuje za hranice na dovolenky?

Malá fialová morská víla z kolekcie Petal pixies. Veľkosťou je ideálna a je naozaj roztomilá. 



7. Najobľúbenejšia bábika v tvojej zbierke?

To sa nedá povedať. Vždy sa to mení podľa toho, s akou sa práve zapodievam, prezliekam či upravujem. Určite ale sú tam krásky My scene, Rainbow high, Monster high a z Barbie mi napadajú zberateľská Princess of Paciffic Island, z playline opäť Pretty in plaid alebo Rapunzel 1998.



8.Ktorú bábiku pravdepodobne v najbližšej dobe predáš? 

Myslím, že duplikát Color reveal monochrome. Ostatných by som sa nerada zbavila zatiaľ. Už som uvažovala inak aj nad predajom starších kĺbových fashionistas ale sú jedinečné a veľmi ma bavilo fotenie s nimi. Tak isto aj Barbie Basic č. 1, no stačilo ju prezliecť a je z nej krásna jemná baletka a už určite z domu neodíde. 



9.Akú barbie v súčasnej dobe hľadáš do svojej zbierky? 

Skôr staršie barbie z rokov 1998-2008.Momentálne by som uvítala Odettu v dobrom stave. Prípadne Barbie Extra ale tie musím vidieť naživo, či stoja za to. 



10.Keď by si šiel/šla teraz do obchodu, s akou bábikou by si chcela odísť? (aktualne čo sú v ponuke) 

Barbie made to move yoga-akákoľvek čo ma zaujme. Alebo Rainbow high bábika z druhej série. Asi jedna z týchto.



Tag je voľne dostupný ak by niekto chcel zreplikovať. Rada by som aby ste do komentárov dali odkaz na ten svoj vyplnený 😊.

Komentáre

  1. Skoro jako článek do Tématu měsíce Blogování v Klubu blogerů :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zajímavé informace. A Basics jsou super. Jinak tři z těch nových Made to Move bych brala též.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja kľudne aj všetky, najmenej zaujala zelená ale oblečenie má krásne 😊.

      Odstrániť
  3. Můj dotazník https://anawibarbie.blogspot.com/2021/04/barbie-dotaznik.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi milé, rada sa k tomu prepracujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak už jsem se konečně k dotazníku taky dostala :D
    odkaz: https://panenkybarbie.takproradost.cz/ze-zivota/2022/o-mem-sbirani/

    ...jinak Rapunzel též patří k mým oblíbeným a Cinco de Mayo bych někdy ráda uvítala v civilní podobě :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky