Barbie 2016 Made to Move yoga light blue top



Listujem tak modrým koníkom a čo neuvidím? Ryšavú made to move v modrom tope a curvy made to move v kviekovaných nohaviciach. Bohužiaľ curvy bola už predaná, ale vedela som, že ju potrebujem do svojej zbierky. Je to totiž dosť pôvabná bábika. Tak hľadám bazos.sk a čo neuvidím?Hlavu made to move blond Kayly. Celú vlnu Made to move jogíniek som ja ani nemala možnosť zaregistrovať u nás v obchodoch a keď tam aj bola, tak mali tie, čo ničím nezaujali. Už sa ale dlhšie hrám s myšlienkou, že dokúpim aspoň tie, čo sa mi najviac páčia (ryšavá z 1.vlny,curvy z 2.vlny a kayla blond z 1.vlny).Z tohtoročných(dye pants) sa mi páčia všetky až na zelenú Neysu,ale ak nájdem nejakú s peknými vlasmi, nič nevylučujem. Potom som šla ešte na aliexpress, že Kayle dokúpim nejaké lacné telo. A teda okrem tela som prihodila zo dobrú cenu (lacnejšia ako u nás) aj spomínanú curvy s kvetovanými nohavicami, novú zabalenú v krabici. Ale o tom nabudúce. Len tak zo zvedavosti, že čo z Aliho príde. Takže 4 úlovky naraz! No očividne lockdown má svoje výhody 😆. 


Bábika prešla u mňa zmenou oblečenia- v 
pyžamkových Fashionistas šatách sa mi veľmi páči, pôsobí nežne a zasnene. 








Pôvodný stav jej tiež pristane. Má o trochu menšie jedno oko ale prirástla mi k srdcu. Takže zostáva. 














Komentáre

  1. Nad touto GG 2010 aom často uvažovala, je fakt krásna, ale mňa MTM nejako zvlášť nechytili. Z nových ale plánujem Kim. Tá je úžasná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja by som ju chcela len ešte som ich v Dráčiku nevidela. Iba v eshope ale radšej si ju pôjdem obzrieť. Tohto roku sa im mtm yoga línia celkom vydarila.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky