Časové kapsule v mojej zbierke

Nie som zberateľ, čo by skladoval rád bábiky v krabici. Iba ak sú tie bábiky, či krabice výnimočné. Ono sa to niekedy nezdá, ale keď pripočítam svoje krásky uväznené v krabiciach, tak sa toho celkom dosť v mojej zbierke nájde. Malej zbierke. Či? 
Toto sú bábiky, ktoré u mňa bývajú a ešte dlho bývať budú. Ako dlho však, to nik netuší. Ani to, kedy vyjdú von z krabíc. Mám ich zakonzervované v čase. Aspoň na teraz. 
A môžno raz ich otvorí detská ruka. Strašne by som bola rada, aby ďalšia generácia zažila tú krásu zpred vyše  20tixh rokov. 


Moje dve múzy. Bojujem s tým, či ich rozbaliť alebo nie. Sú dokonalé. 


Detský splnený sen. 


Túto roztomilú Lucianu som si uchmatla pre jej neuveriteľne milú tváričku. V rozprávke bola otrasná ale takto v tej cukríkovej krabičke je na spapanie. 



Moja jediná Enchantimals. Strašne by som ju chcela rozbaliť ale v tej krabičke je taká dobre naaranžovaná a zlatá,že si ju ušetrím asi raz pre deti svoje. Je úžasná. A ten bicyklík 🤩. 



Nádherná fashionistas. Opäť si ju asi šetrím,  nateraz sa mi páči v krabičke. 


Blondie z tejto kolekcie som mala aj vybalenú ale mimo krabičky sa rýchlo okukala a putovala ďalej. Ale takto by som ich mohla sledovať hodiny. 























Moje dva prenádherné skvosty exkluzívne pre  San-Diego Comic Con. Asi to najdrahšie, čo vlastním. Toto už bol u mňa fakt strop. Krabičky sú trochu mnou upravené, aby som si bábiky mohla aspoň trochu ohmatať. Tieto zostanú v krabici asi navždy. 





















Tieto dve posledné sú moje najnovšie krásky 😊. Asi ich rozbalím časom ale zatiaľ sú mi aj takto vzácne. 

Komentáre

  1. Krásná přehlídka "krabicáků". Žasnu, co vše u Tebe získalo tu čest zůstat v krabici.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Netušila som, že máš takú zbierku EAH. Ja som chcela Cupidku, ale nezadarilo sa. Krásne krabicovky. Ja mám nikdy neotvotené len 4 babiky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže keby ma Cupid omrzela, mám na teba myslieť? 😊

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky