Mizi Luciana Beach fun basic doll

 6.bábika v roku 2021 je zatiaľ aj najdrahšou v tomto roku,ale stále dosť málo v porovnaní čo by ma vyšla z ebay. Som taká nadšená, že som ju zohnala za takú cenu a takou obrovskou náhodou. Odkedy sa na instagrame @papusile.mele objavili promo fotky Mizi beach fun basic doll, hneď som vedela, že ryšavá Luciana musí byť moja. Mizi značku som dovtedy ani nepoznala, rýchlym Googlením som zistila, že vyrábajú bábiky podobné Fashion royalty. Lenže najlacnejšie ceny cez ebay boli cez 150€ a to som sa už s ňou aj rozlúčila. Vravela som si, že to nie je nič pre mňa, mám rada playline bábiky a 150€ je už za kus plastu v plavkách bez doplnkov a stojanu veľa. Potom som náhodou šla pozrieť, čo je nové v aukčnej skupine na Fb a som padla na zadok! Jedna pani tam predáva Lucianu už pár dní a nik sa k nej neprihlásil ešte a to za oveľa nižšiu sumu ako som mala možnosť ja zohnať (cca 85 €) .Hneď som napísala, či by bola ochotná v prípade výhry aj na Slovensko poslať. Posledné dni pred koncom aukcie som bola ako na ihlách, už som sa vytešovala, že o bábiku nebude záujem... A nakoniec bol 😆ale nie až tak veľký. Dvakrát som do aukcie ešte prihodila a potom som sa zmierila s tým, že už je to asi marný boj, že ju druhá pani vyhrá, lebo už viac som nechcela prihadzovať.Ale usmialo sa na mňa šťastie a potom už nikto po mne neprihodil a bábika sa stala mojou a v prvý marcový deň mi prišla do rúk. Drahé bábiky ako napr. Fashion Royalty ma obchádzajú, mám len jednu-Dynamite girl Boogie Beach Gavin ale poviem vám, že tie sumy sú fakt až 🤢🤮. To už radšej investujeme do dovolenky pri mori alebo nového kusu nábytku. Môj limit je 150€,ak by to stálo viac, asi by som to utekala poistiť do banky a zamknúť do trezoru. Pretože aj oveľa lacnejšie bábiky sú mi vzácnejšie a dávam na ne pozor ako oko v hlave, neviem si predstaviť, že by som chodila po vonku s niečím za 300 € alebo viac. Alebo to len tak nechala zapadať prachom v polici.Žiaľ som v tomto hrozná, ale aj napriek umeleckej hodnote, dizajnérom a úžasným detajlom na oblečení, ja v bábike tú finančnú hodnotu nevidím a taktiež nevidím dôvod prečo by som mala oželieť potom napr. aj tú dovolenku, len preto, aby som zohnala drahú Fashion Royalty. V poslednom čase co sledujem aj napríklad @tendercreations na instagrame, tak áno, zaľúbim sa hneď ale keďže cena je vyše cca 900 dolárov, tak žiaľ musím oželieť. Úprimne mi to kazí chuť aj na,, hranie" s niečím takým. Samozrejme, je to umelecké dielo a raz keď vyhrám jackpot tak určite si kľudne nejakú zadovážim ale dovtedy 😆... Radšej k moru pôjdem. 

Bábika prišla v originál krabičke. Trochu mi vadí, že nemala stojan, lebo žiaden od barbie je nepasuje-je totiž vyššia. 
Bábika samotná je ale dokonalá, páči sa mi tón pleti v kombinácii s farbou vlasov a výraznejší mejkap jej krásu podtrhuje. Pripomína mi Poppy Parker bábiky, hlavne tou našpúlenou pusou. Vlasy som trochu rozčesala, je na nich dosť gélu a časom možno ich aj umyjem ale zatiaľ som spokojná. 










Šaty sú zo Sashe. Sú pôvodné určené pre Barbie takže sú jej trochu veľké, ale veľmi k nej pasujú a to ma teší. 





















Mám problém s topánkami, nenašla som žiadne, čo by jej pasovali ale možno časom sa mi podarí zohnať. Keď babika prišla, prekvapili ma ruky-boli z gumy a mala krásne dlhé nechty. Bohužiaľ som ich nalakovala lakom ale ten sa po pár dňoch začal lúpať, pretože boli mäkké a materiál sa ohýbal. Tak som to chcela odlakovať ale 2 nechty sa pri pôsobení odlakovača odlomili. Tak som jej ich musela ostrihať 😢. Nevadí, určite by vyzdžali len nebyť môjho nutkania jej ich maľovať. Takže pozor! Inak oľutujete ako ja. 



Komentáre

  1. No teda s tými nechtami ma to mrzí :-( ale je aj tak prekrásna. Vidím, že Aďa inšpiruje mnohých zberateľov :-D Vybrala si jej nádherné šaty. Osobne si myslím, že žiadna bábika reálnu hodnotu viac ako tých 150€ ani nemá a tiež bábiky nie sú všetko. Mám pár drahších, ale dnes by som to už asi investovala inak, ak mám byť úprimná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ďakujem, no za mrzelo to ale mohla som to čakať no... Nevadí, dosť možné, že časom by sa odlámali aj tak. Tie sumy sú strašné teda... Ale chápem, kochám sa aspoň na instagrame 😆.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky