Na potulke s kvietkom

 Čo robiť, keď ste na prechádzke a váš sused má nádherné kvety pri plote? 😆No uchmatnete si odrezok natajnáša. Snáď zakorení. Absolútne netuším čo je tá rastlinka zač, iba že je to nejaký,, kobercový" typ sukulentu ale nikdy som žiaden rovnaký nevidela.Mení aj farbu, pred pár týždňami bol púdrovo ružový, teraz je spodok bordový až do hneda a vršok biely. Zopár fotiek si s ním spravila aj Mizi. 





Našli sme aj tento neskutočne nádherný tulipán s bielymi okrajmi na listoch. Tiež som nikdy nevidela. Nový druh asi - pre mňa určite. 







Sused z vedľajšej ulice, veľmi sa ti ospravedlňujem, že som ho vzala, ale mal si tam tristo ďaľších, tak dúfam, že mi to odpustíš. Ja som do sukulentov blázon. Platonický. 

Komentáre

  1. To je nádherná kvetinka. Myslím, že pán sused z vedľajšej ulice si to ani nevšimol. Mizi je tiež úžasná. Platonický blázon, to je krásne spojenie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 😁No ešte žije ale teda vyzerá tak všelijako.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky