Oblečenie z postovnezdarma.sk

 V marci prišla úžasná zásielka z eshopu poštovnézdarma.sk, ktorá vlastne je asi nejakou slovenskou verziou aliexpress,pretože rovnaký tovar nájdete aj tam, pred časom som objednávala tiež niečo z Ali a tovar mi prišiel rovnaký, možno trochu viac pokrčený ale teda zodpovedalo by to. Za mňa celkom spokojnosť, šaty sú krásne a každé využijem. Najviac sa mi páčia tieto s ombre efektom. 






Tu pre porovnanie prvé šaty (vpravo) čo som objednávala z aliho. 
























Vyzerajú úžasne. Objednala som aj balíček topánok, tuším 15 párov, 2 sa žiaľ roztrhli pretože boli na trochu menšiu nožku ale ostatné sú v super kvalite a naozaj si ich moje baby už medzi sebou rozobrali a už ich nechcú ani len požičať 😊. Najviac zaujali priehľadné ,,popoluškine" črievičky, vysoké ,,elinovské" čižmičky a baletkovské piškóty. 



Komentáre

  1. Krásné šaty, panenkám sluší.
    Web poštovné zdarma jen zprostředkovává nákupy z Ali. Využívají ho lidé, kteří nechtějí nebo neumějí objednávat ze zahraničního Ali. Kolikrát zásilka, přestože je objednaná na webu poštovné zdarma, jde rovnou z Číny, v čínském balení a lidé se diví, že si nic z Číny neobjednali, pokud se v tom nevyznají. A některé zásilky dostanou novou obálku s logem postovnezdarma, ty přebalí u nás.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno myslela som si že je to takto nejak 😆. S Aliexpressom mám teraz problém, nevie mi dohľadať zásielku 😒. Snáď sa to vyrieši.

      Odstrániť
  2. Krásne šaty, tie biele na čiernej Goddess a zelené na ryšani <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú super, som im rada, žiaľ teraz z aliho asi tak skoro neobjednám ak majú byť zadrziavané na colnici či kde to...

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky