Barbie fashionistas 56

 Táto babika bola úplne neočakávaný prírastok do rodinky. Dôvod kúpi bol ten, že sa mi na fotkách páčila a bola príliš lacná, aby som ju len tak oželela. A vedela som, že mám ju komu posunúť, keby náhodou to medzi nami nezaiskrilo. Ale ono áno a tu je výsledok nášho spoločného fotenia. Až pri úprave fotiek som si všimla, že má jedno očko o niečo menšie. Naživo mi to vôbec tak nepríde ale na fotkách to vyzerá dosť výrazne. Skúsila som jej potom očko už doma opticky zväčšiť, či sa mi to podarilo sa dozviete na konci článku.





























Očko som v bielej časti trochu zväčšila bielou ceruzkou na oči a zapudrovala, zvyšok farby som zmazala jemne špáradlom. Očko stále pôsobí o niečo menšie ale už nie tak výrazne. Skúsila som túto techniku ešte u ďalších, ktoré si tiež ukážeme niekedy. 


Komentáre

  1. Táto Mbili je úžasná a úprava očka vyšla na výbornú. Nádherné fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, je to šikovný trik 😁. Žiaľ sa v mojej zbierke takéto krásky objavili tento rok až príliš často. Dokonca som si to všimla aj na niektorých starších a to ich mám už pekne dlho.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky