Prezliekačka III. - Plavky z balóniku


Začiatkom apríla som mala krízu s oblečením na bábiky. Dôvod bol ten, že som kočkám chcela zabezpečiť plavky na letné fotenie. Lenže v obchodoch ich nenájdete, iba cez internet je dostupný aktuálne set plaviek pre Kena a Barbie, ale Kena nemám a plavky sa mi až tak veľmi nepáčili. 
Šitie som zavrhla, lebo som na to nemala látku. Tak som googlila. A našla som skvelé tutoriály na výrobu plaviek z balónikov,ktoré som doma prekvapivo mala. 
Prvé asi 2 balóniky skončili na franforce ale každým pokusom to bolo lepšie. Nie sú dokonalé, ale možno sa s nimi kúpať. Je to skôr jednorazová záležitosť, neskúšala som ich zvliecť, no myslím, že by sa balónik pretrhol. Páčia sa vám? 




 























Komentáre

  1. Pěkné, taky jsem viděla nějaká videa,doma však balónky nemáme, tak třeba vyzkouším časem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre mňa to bola ideálna možnosť, keďže šiť neviem 😌.

      Odstrániť
  2. No vidíš jak sis poradila s plavkama. A fotky se ti moc povedly. Mě se líbí ta baculka v plavkách, hrozně moc jí sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahojky, ďakujem pekne 😊. Som spokojná s výsledkom a ušetrí to trochu peňazí.

      Odstrániť
  3. Sú parádne, už som ich obdivovala viackrát. Aj keď je to možno len jednorázová záležitosť , ale prečo by sa človek nepohral, no nie?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to výborné na zabitie času a oblečenie nahých bábik.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky