Barbie 60th anniversary


60th anniversary som naživo videla pomerne často v Dráčiku. Celkom sa mi aj páčila, pôsobila veľmi elegantne ale tie beztvaré šaty sa mi vôbec nepáčili. Po bruzdaní som ale našla na predaj jej hlavu. Z časti som ju chcela aj pre to, že som nemala Millie tvár v kolekcii so zavretými ústami-potom som zohnala 119 tku Fashionistas ale maľba tejto sa mi tak strašne páčila, že som ju nutne chcela mať. A som za to rada. Pripomína mi skôr Fashion royalty bábiky, je nádherná. Trochu má divne nakreslené oko ale nevidieť to naživo skoro vôbec. Tak mám modernú verziu prvej Barbie z roku 1959-tie pery a tie modré tiene sú v kombinácii s jej vlasmi DOKONALÉ! Overal aj plavky som kúpila z aliexpress a nevylučujem, že jej nejaké šaty  aj neušijem ešte 😁. 




Plavky majú ramienka okolo krku ale takto mi prídu krajšie. 

















A tu už v overale, v ktorom pôsobí ako žena z biznisu. 













Pôvodná podoba :



Komentáre

  1. Je takto nádherná <3 Ja som po nej nikdy nijako zvlášť netúžila, ale patrí k mojim najvzácnejším bábikám v zbierke

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ju mám tiež vystavenú v knižnici, je prekrásna 🤩. Ale tie šaty, čo mala pôvodne sa mi nepáčia vôbec.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky