Barbie Holiday Angel 2000 AA


Dnes tak netradične vianočne. Asi pred jeden a pol mesiacom Iski Kavička na fb ponúkla na predaj túto krásnu Holiday Angel. Len som ju ukázala manželovi. So slovami že :,, Aha, aká je pekná. A za dobrú cenu... " a smutne som si povzdychla, že by som už mala krotiť svoje nákupy tento rok... A o dva týždne prišiel balík! Môj drahý mi ju kúpil😍😍. Niekedy tí chlapi tak krásne potešia a prekvapia! Aj dnes ma chcel potešiť kvietkom, o ktorom som mu vravela, že už som ho držala v ruke, ale spomenula som si, že som si dala záväzok- kvety až do konca roka nekupovať (málo miesta), radšej si na ne odkladať financie. Skoro ho kúpil! Našťastie zavolal a som mu to vyhovorila, že až tak rozmaznávať ma nemusí 😆😌. Teraz rozmýšľam, či to bol dobrý nápad 🤣😅... Ale ja mám fakt tendenciu dohnať každú svoju zbierku do krajnosti nedostatku priestoru, takže verím, že to bol správny a múdry krok. 




Bábika má moju obľúbenú tvár Goddess a krásnu farbu pleti. Je na nej dokonalé všetko! Možno až na ,, krabicový syndróm" je vlasov, ale to sa dá rozčesať. Ale zatiaľ to nemám v pláne. Šaty sú krásne, trochu ma ale prekvapilo, že nemá topánky (zjavne anjeli ich nepotrebujú). 









Šaty sa dajú vyzliecť, majú vzadu zapínanie na patentky, krídla sú k šatám prišité. 














 Bábiky z éry 1998 - 2005 sú moja droga. Takže áno, na chvíľu som odložila svoj absťák. ☺

Komentáre

  1. Promiň jestli jsem se už ptala, ale nechceš být členem Klubu blogerů? Sběratelů tam zatím moc není:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už tento článok čítam asi 4x a konečne napíšem hádam aj komentár. Je nádherná. Ja mám na snedé Goddess obrovskú slabosť, takže za mňa úplná dokonalosť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som rada, že ju mám. Momentálne mám s nákupmi už utrum kvôli miestu 😆.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky