Rainbow high Violet Willow


Prvá babika, ktorá so mnou odišla z hračkárstva hneď po ich znovuotvorení počas uvoľňovaní opatrení, bola nie jedna ale až 4 dievčatá Rainbow High. Sunny, Poppy išli k jednej pani z Čiech a Violet a Bella odišli so mnou. Violetku som chcela od prvej chvíle, čo sa objavili promo obrázky. Poppy u mňa skončila ako prvá, pretože tej sa naozaj nedalo odolať. Violetky, ktoré som obchádzala, mali buď čudné oči, alebo nič moc ofiny a vlasy. Keď som však našla túto, nevidela  som na nej žiadnu chybičku, iba možno na perách. Chybičku-výraznú bielu linku som zatrela lakom na nechty v podobnej farbe a babika tak zdokonalela ešte viac. A tie božské vlasy! Nevidela som toľko vlasov hádam na žiadnej bábike, aká mi kedy prešla rukami. Rovnako je na tom aj moja Violetka z Cheer série a Poppy tiež. Outfit číslo dva som ešte nerozbalila, ale ona je tak krásna, že už nič viac nepotrebuje. 







Nedávno som sa dozvedela, že na vláskoch pre tieto bábiky pracovala Denisa Medrano- doll hair artistka,jedna úžasná umelkyňa, ktorú už pár rokov obdivujem či už na YouTube alebo na instagrame. A fakt, tieto farby spojiť dokopy, no, dievča sa vyzná. 





























Trochu fotiek ešte z nákupov 😊. 








Komentáre

  1. Ja tieto bábiky obdivujem v Dráčiku čoraz častejšie až sa bojím, že aj napriek rozpredaju zbierky (alebo práve kvôli nemu?) u mňa niektorá skončí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, chápem, ja mám tiež problém, že niekedy ma chytí mánia, že potrebujem všetky.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky