Cena zo sútaže od Barbie

Táto nenápadná budget line Barbie ku mne pricestovala po vymenovaní výhercov zo sútaže na facebooku Barbie. Z dávnejších fotiek výhercov z predošlých súťaží som si bola istá, že príde jedna z týchto budget line. Čo mi vôbec nevadilo, naopak som nadšene uvažovala, že ktorá u mňa skončí. Vravela som si, že najviac by som sa potešila ryšavej, aj keď podobnú už mám, Millie so zavretou pusou alebo Curvy/Karl, či Mbilli. V podstate jedinú, ktorú som veľmi nechcela bola zubatá Millie. Moja radosť nemohla byť väčšia, keď som po otvorení našla bezzubú Millie v balíčku! Strašne sa mi páči! Je dokonalá! Má nádhernú súmernú maľbu tváre, šaty sú celkom okej využiteľné, takže ju do mojej Barbie rodiny vítam a teším sa z nej. Mám pocit, že mám veľkú slabosť pre túto tvár! V mojej zbierke som s ňou privítala 60th anniversary, dve Fashionistas 119, jednu color reveal a Barbie Extra (chystám články) a teraz túto. Je prekrásne jemná a milujem tie pery! Šaty majú dosť voľný strih, miestami pôsobia ako šaty pre tehuľky, ale rýchlo sa okukali, takže podstúpila zmenu outfitu! 


Má krásnu tváričku. Začína sa mi páčiť rovnako ako Mackie playline. Je to dračica. Vlasy má trochu kratšie na môj vkus ale to je jediné, čo by som vytkla. Je veľmi krásna, prekvapivo má symetrické oči aj pery, vyrazný rúž jej pristane a kratší zostrih vlasov pôsobí moderne. Fotky tak narýchlo včera pred zotmením, ale aspoň niečo. 

















Komentáre

  1. Je fakt veľmi príjemná. Mne sa celkovo páči viac Millie so zavretými ústami ako klasická Millie. Paradoxne playline Millie so zavretými ústami ešte ani nemám, ale táto tvoja má naozaj nádhernú súmernú maľbu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj Millie je veľmi krásna tvár. Páči sa mi oveľa viac ako bežné Millie a vôbec by mi nevadilo ju vidieť častejšie v obchodoch.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky