Unboxing Fairy of the Forest


Aaa včera také krásne prekvapko prišlo. Z Čiech až 😁. A bola som až tak veľmi netrpezlivá, že rozbalenie prebehlo celé už vo vlaku smerom domov. Bábiku podrobne nafotím neskôr, ešte mám dosť playline restov. Musím povedať, že tento rok je plný prekvapení pre mňa. Nečakala som, že sa mi tak radikálne rozšíri zbierka a to sme len niečo za polovicou tohto roka. Asi by bolo dobré zvážiť nákup úložného priestoru 😆. 








Komentáre

  1. Skvělý přírůstek, panenka je opravdu pohádková. Těším se na podrobné fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. No, už by som sa nemala takto veľmi rozmaznávať, takže možno na dlhšiu dobu posledná 😁.

      Odstrániť
  2. Je nádherná, tieto víly mám veľmi rada. Dúfam, že nebude u Teba dlho osamotená :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky