Ako si užívam bábiku

 Taký malý článoček na nedeľu. Rada by som sa zdôverila, že zbieranie bábik nie je pre mňa len o zbieraní a vystavovaní. Rada sa s novými bábikami ,, hrám'' a trávim s nimi čas. Ak je na to čas. Moja obľúbená youtuberka Alison z kanálu Munecas, poupees and dolls povýšila trávenie času s bábikami ešte na vyšší level. Inšpiráciou tohto článku boli jej videá - 10 Doll collecting confessions a 10 More doll collecting confessions. Odporúčam každému pozrieť na zdvihnutie sebavedomia v tomto hobby. 



1.prezliekam

Asi to najbežnejšie, čo sa s bábikou dá robiť. Meniť jej vzhľad vďaka oblečeniu a doplnkom, to je vec, ktorá baví už aj malé deti, a čím viac oblečenia, tým viac sa vieme vyhrať. Je to jedna z mojich naj činností preto, lebo veľakrát sa mi stalo, že som prezliekla nejakú adeptku na predaj do iných šiat a zrazu som sa do nej opäť zamilovala! 



2.vystavujem

V poslednom čase si bábiky rada vystavujem na rôznych miestach a vytváram všelijaké farebné kreácie. Momentálne mám na poličke takúto dúhu. Žiaľ na vystavenie všetkého nie je miesto, ale úprimne ani odvaha. Stále sa nájdu ľudia, čo tento koníček považujú za divný. 




3.fotím

Baví ma to a nemienim s tým prestať. Rada by som skúsila aj verejnejšie miesta. Keď pozerávam instagramy zahraničných zberateľov, tak obdivujem na aké všelijaké miesta svoje bábiky vodia. 




4.beriem na dovolenku

Zatiaľ len párkrát a vôbec nie niekam ďaleko, ale malé krôčky vedú k väčším. Tento rok so mnou prvýkrát šli až 2 bábiky na dovolenku a vôbec prvýkrát som mala odvahu ich aj na dovolenke fotiť. Ľuďom som sa ale vyhýbala. 




5.upravujem vlasy, vyrábam doplnky a opravujem vady 

Teší ma to, aj keď teda nemám v tom veľa skúseností a veľakrát sa mi nechce po sebe už niečo opravovať, ale väčšinou som s výsledkom práce spokojná. Ako pri tejto Odette, ktorú si predstavíme už čoskoro. 



6. ,,socializujeme sa'' 

S bábikou trávim čas niekedy aj pri pozeraní TV, alebo pri počítači, alebo len tak ju mám vyloženú niekde blízko mňa. Stávajú sa pre mňa tým pádom také osobnejšie a zvykla som ich mávať aj na nočnom stolíku. Samozrejme aj v posteli položené pri hlave. Niektoré proste vyslovene mám až tak rada. Foto z insta mojej obľúbenej zberateľky. 



7.pozeráme videá

Mam obľúbených zopár YouTuberov-zberateľov, na ktorých keď sa pozerám, tak najradšej mám pri sebe položenú nejakú bábiku a nasmerujem ju tak, aby aj ona mohla sledovať video. Väčšinou je to pri kanáloch Munecas, poupees and dolls alebo pri Melisse z My world. Väčšinou sa jedná o videá, kde ukazujú nové prírastky do zbierky, takže ani mne pri tom nemôže chýbať nejaká bábika 😁. 


Ako trávite čas s bábikami vy? Podeliť sa môžete do komentárov. 

Komentáre

  1. Hlavně je fotím, doma i venku a v jiném oblečení. Na dovolenou jsem je ještě nebrala, pouze na výlety. V poslední době se stalo koníčkem i sledování FB a lovení barbie ke koupi. Samozřejmě sleduji ostatní blogy. Vystavené je mám ve vitrině víceméně stejně.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super! Veľa vecí máme spoločných. Hlavne to lovenie asi :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky