Barbie Teresa hula hair

 Práve sa tak ohliadam za týmto covid obdobím. A musím povedať, že som vďačná za všetko, čo mi prinieslo. Nielen hlboké zamyslenie sa nad svetom, ale aj nové koníčky a zážitky. A hlavne veľa bábik 😅🤪. 

V poslednom období som sa upriamila na ,,balkónovú kultúru"  u nás doma. A musím povedať, že som totálne namotaná. Moja myseľ hýri nápadmi na ozdobenie balkónov rastlinkami-my máme teda 2. A vďaka môjmu úžasnému manželovi si tieto sny fakt napĺňam. Začiatky boli ťažké, lebo rastlinky vykapú, dostanú choroby, upražia sa alebo zamrznú... No postupom času je to lepšie a lepšie. Priam skvelé. Objavenie skupiny na fb-Balkón-spustilo tiež príjemné zdieľanie fotiek, veľa rád som dostala od skúsenejších pestovateľov, trošku posmelilo moje sebavedomie a zatočilo s výčitkami typu že ,, Už je toho veľa"... 🤣. Vždy sa nájde miesto na čo ako  a kam dať. Vždy. A teraz, keď bývam kde bývam a naokolo nie je príroda ale výstavba, túto moju balkónovú džungľu oceňujem nesmierne. Pretože mám vlastný,, fotoateliér", kde sa môžem aj na jeseň hrajkať s rastlinami a bábikami. Pekné kombo. Radosť potom prechádzať spätne niektoré fotky. Zapózovali si aj tieto krásne dievčatá, hlavne teda Tereska, splnený sníček od Nikky. Ďakujem ešte raz. Babám to spolu krásne sekne a tie vlasy! Toto by sa mohlo prosím vrátiť 😢. Fotky nie sú nijak editované, proste to babám ozaj takto pristane aj v reáli. 
































Komentáre

  1. Nádherné fotky. Já jsem taky za poslední 2 roky pořídila víc panenek, než bylo v plánu. Na jiné koníčky moc nejsou podmínky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, aj ja. 3 násobne viac asi 🤪. Koníčky sú fajn. Ja by som bola radšej keby som ich mala menej😁😆.

      Odstrániť
  2. Ako jej dobre :-) Nádherné fotky. Tvoj balkón je úžasný <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Začiatočník ale zlepšujem sa😁💪. Uvidíme ďalšie pokroky.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky