Ryšavá Pretty in Plaid 1999

 Už ako malá som túto kolekciu chcela úplne celú. Mala som žurnál z roku 2000 a úplne som sa kochala touto ryšaňou aj blondínkou, brunetku som mala už doma, ale tajne som chcela všetky. 😁O 2 dekády som tu s jej fotkami a teším sa, že ku mne prišla. Je komplet aj s topánkami, vlásky ma jemné a lesklé, proste je to kočka. Spáchali sme jedno jesenné fotenie a potom sme sa schovali pod perinu na gauč, lebo bola dnes vonku riadna zima 😁. Ale sirôtkam či violám v prezidentskej záhrade to vôbec nevadí. 


















Komentáre

  1. Panenka je hezká, taková něžná zrzka. Krásné splnění dětského snu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 😁. Je to fajn keď človek nájde po rokoch niečo, čo hľadal

      Odstrániť
  2. Táto séria je podarená. V počiatkoch zberateľstva som mala blondínku, ale prišla mi hrozne smutná a tak išla o dom ďalej, ale sú všetky štyri krásne a Ty si svojej urobila nádherné jesenné fotky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, áno pamätám si, že si o nej vravela, pritom vyzerá byť milá na fotkách.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky