Dvojičky pretty in plaid 1999

Asi v tom istom týždni ako prišla ryšavá Pretty in plaid z tejto kolekcie, prišla aj táto brunetka. Tú svoju pôvodnú milujem, ale čas sa na nej podpísal. Hlavne na vlasoch. Inak je krásna, len šaty trochu vybledli, koženka opadla a prsteň nemá ale inak je veľmi pekná. Musím sa pochváliť, ako malá som vedela s hračkami jemne zaobchádzať. Chcela som zohnať ešte k nej novú, najlepšie v krabici, ale to sa mi nepodarilo. Táto tiež nemá prsteň, zato vlasy má krásne hebké. Videla som tutoriály na opravu vlasov s boil washom, možno raz skúsim ale zatiaľ mi takto robia obe radosť. Tento nákup bol hlavne z čisto nostalgických dôvodov. 













Komentáre

  1. Obě jsou moc pěkné. Byla jsi opravdu opatrné dítě.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Ďakujem, áno, obdivovala som ju, možno aj preto mám túto novšiu ☺️.

      Odstrániť
  3. Sú nádherné obidve, to moje bábiky z detstva ani z diaľky neboli také krásne. Plne chápem tento nákup a ĎAKUJEM za dvojičkovské fotky, tie ja milujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky