Odišli a už sa nevrátia #1

S týmto článkom sa lúčime s Made to move kráskou, ktorej som sa dobrovoľne vzdala ešte minulý rok niekedy v novembri asi. Chcela som do sveta poslať 2 bábiky, ale predala sa len táto. Dôvodom bolo to, že mi neprišla nejaká zaujímavá a celkovo som pri hraní sa s ňou nemala tie motýliky v bruchu, čo mávam. Jej vlasy ma dosť vytáčali, stále ich mala v očiach a boli dosť riedke na nejaký krajší účes, takže šla pekne do sveta, myslím, že do ČR. Bola pretelená na telo fashionistas a šla nahá, lebo nová majiteľka ju chcela ako modelku na výrobu šiat. Myslím si, že lepšie už sa jej stať nemohlo 😁. 

Odkaz na jej článok TU



Komentáre

  1. Musím sa priznať, že táto GG ma nikdy nejako zvlášť neupútala a pritom táto kombinácia vlasov a maľby bola tuším 5x ak nie viac. Myslím, že byť modelkou na šitie je ozaj dobrá kariéra :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím. ☺️ Prišla mi taka malo zaujímavá, pritom na fotkách vyzerá okuzľujúco ale v reáli ma omrzela a nemohla som vystáť tie jej padajúce vlasy do tváre. 🤣

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky