Barbie-A Midsummer night's dream-Queen of fairies-Titania

Shakespearovský Sen noci svätojánskej bol inšpiráciou pre túto krásnu Titaniu, kráľovnú víl. Bábika sa ku mne dostala vďaka Iski, ktorú pre mňa láskavo zohnala. Zopárkrát mi totiž ušla v aukcii a už som odmietala čakať dlhšie. Dobre som aj spravila, ďalší skvost v mojej zbierke a nafotili sme kopec fotiek pri nádherných sirôtkach v záhrade pani prezidentky. 
Fotiek je veľa, aj podobných strašne, ale to preto, že sa babika tak dobre fotí. 









































Komentáre

  1. Odpovede
    1. Ďakujem, mam z nej veľkú radosť a veľmi som si jej fotenie užila 😁.

      Odstrániť
  2. To je opravdu luxusní kousek. Nádherná, taková víla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, je to skvelé získať takú krásku, to sa fotí jedna radosť a bez námahy.

      Odstrániť
  3. Priznám sa, že takto podrobne som túto Mackie ešte ani nevidela nafotenú, takže Ti veľmi ďakujem. Je fakt nádherná a krásne baletné telo jej dodáva ten správny efekt víly.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ukázala som ju aj kamoške, ktorá miluje kvety ale bábiky jej nič nehovoria a tiež sa jej páčila 😁. Tomu hovorím celkom úspech.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky