Barbie stylin hair Teresa 2002

 Tak konečne prišiel rad aj na Teresku, Nikky 🤭.  Članok tejto krásky som dlho odkladala, lebo stále pózovala v iných šatách alebo práve bola vystavená na poličke. Jedná sa o Barbie Stylin' hair 2002, pamätám si ju ako dieťa, že som ich často vídala, avšak boli drahšie a tajne som len mohla dúfať, že raz mi ich niekto kúpi. Spätne si uvedomujem, že som bola hrozne divné decko, lebo som vlastne ani nikomu nepovedala, že ju chcem a tým pádom nikto ani nemohol vedieť, že po nej túžim🤷‍♀️. Ale nevadí, o 20 rokov neskôr som k nej cestu našla, a to vďaka Nikky, ktorá mi ju posunula 😍. Ďakujem! Tereska má krásne vlásky, neskutočnú charizmu v očiach a je v stave ako nová. Topánky dostala iné, také, čo sa jej nevyzúvajú a ja ich nemusím strážiť (povodné totiž nemala, ale iné). Fotiek je milión, nie je sa čomu diviť, s takým materiálom sa fotí jedna radosť. 





























Komentáre

  1. Odpovede
    1. Vďaka! Snažím sa zlepšova[ sa no nie vždy je na to priestor a podmienky 😁.

      Odstrániť
  2. Milujem jej farbu vlasov :-) Je to nádherná Tereska a je v úžasných rukách. Pôvodné čižmy som žiaľ k nej nemala, ale myslím, že si to vymyslela skvelo :-) Nádherné fotky <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásná Tereska a udělala jsi jí krásné fotky. Jak jsi psala "je jich hodně", ale na každé fotce vypadá trochu jinak. Fotky se moc povedly.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, rada fotím vonku ale je ťažké niekedy nájsť dobré miesto, keďže bývam v meste a musím sa spoliehať len na okolitú zeleň-moja balónová je ešte len v plienkach 😁.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky